“Via Jurmala Outlet Village” izziņo atklāšanas datumu
“Via Jurmala Outlet Village” izziņo atklāšanas datumu
Publicitātes foto

FOTO. Gatavojamies! Pirmais outlet ciemats Piņķos izziņo atklāšanas datumu 0

14. augustā Babītes pagasta Piņķos durvis vērs Eiropas līmeņa modes zīmolu outlet ciemats “Via Jurmala Outlet Village”.

Reklāma
Reklāma
Mākslīgais intelekts nosauc 6 vārdu īpašniekus, kuriem Līgo svētki būs īpaši izdevušies
Kokteilis
Neticami, bet tava auto marka atklāj par tevi vairāk, nekā spēj iedomāties 64
Bārmeņi atklāj, kurus dzērienus nekad nevajadzētu pasūtīt “pīķa stundās”
Lasīt citas ziņas

Baltijā šis būs pirmais outlet ciemats zem klajas debess, kas nodrošinās pilnīgi unikālu iepirkšanās pieredzi.

“Via Jurmala Outlet Village” ir vieta, kur visa gada garumā apmeklētājiem būs iespēja iegādāties pasaulē populāru un iecienītu zīmolu iepriekšējo sezonu un outlet konceptam īpaši veidotu kolekciju preces par 30 līdz 70% zemākām cenām.

CITI ŠOBRĪD LASA
"Via Jurmala Outlet Village" izziņo atklāšanas datumu

“Atšķirībā no citām pasaules modes galvaspilsētām, Rīgā nav izteikta rajona vai iepirkšanās ielas, kurā koncentrētos vairāki modes zīmolu veikali,” stāsta projekta attīstītājs un uzņēmuma Outletico valdes loceklis Andrejs Dozorcevs.

“Tagad mēs šādu vietu esam radījuši. Outlet ciemats atrodas nedaudz ārpus pilsētas, pie šosejas, kas savieno Rīgu un Jūrmalu, pa kuru gada ietvaros pārvietojas aptuveni 13 miljoni automašīnu.

Būtisks ir faktors, ka ekonomiski izdevīgs būvniecības projekts un zemākas piepilsētā esošo zemes vienību cenas, ir palīdzējušas samazināt kopējās projekta izmaksas, tādējādi ļaujot īrniekiem piedāvāt izdevīgus nomas nosacījumus,” informē A. Dozorcevs.

Jau šobrīd zināms, ka “Via Jurmala Outlet Village” būs iespējams iegādāties tādu zīmolu preces kā Hugo Boss, Ermenegildo Zegna, Guess, Puma, Tommy Hilfiger, Ecco, Stefanel, Levi’s, Camel Active, Lee Wrangler, Billionaire, Brunello Cucinelli, Pako Lorente un daudzus citus.

Starp teju 100 zīmoliem, galvenokārt, būs pieejamas modes preces aktīva dzīves veida piekritējiem, kuri augstu novērtē apģērba kvalitāti un funkcionalitāti. Tāpat arī būs pieejami Premium klases, kā arī Latvijā vēl nebijuši zīmoli, kas pircējiem ļaus papildināt savu garderobi ar ko jaunu un atšķirīgu.

“Situācija, kas izveidojusies pasaulē saistībā ar koronavīrusa izplatību paguvusi ieviest būtiskas izmaiņas gandrīz visās dzīves sfērās,” turpina stāstīt A. Dozorcevs.

Reklāma
Reklāma

“Veselības drošības jautājums mums ir īpaši svarīgs. Vēlos atzīmēt, ka projekta unikalitāte slēpjas faktā, ka katram veikalam, kafejnīcai, restorānam un atpūtas vietai ir sava neatkarīga gaisa ventilācijas un kondicionēšanas sistēma, kā arī sava ieeja,” saka A.Dozorcevs

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.