Publicitātes foto

“Hesburger” pārdošanas apjomi Baltijā sasniedz 89 miljonus eiro 0

Lielākās Somijas un Baltijas ātrās ēdināšanas ķēdes “Hesburger” apkopotā informācija par finanšu rezultātiem 2019. gadā liecina, ka pārdošanas apjomi Baltijas valstīs kāpuši par 12.5%, sasniedzot 89 miljonus eiro.

Reklāma
Reklāma
7 pārtikas produkti un dzērieni, kas veicina grumbu veidošanos un paātrina novecošanos
Kokteilis
Saskaņa pēc vārdiem: 5 vārdu pāri, kuriem, pēc mākslīgā intelekta domām, ir vislabākā saderība
Krievu murgs Turcijā: turki Krievijas pilsoņus izsēdina no lidmašīnām un neļauj lidot uz citām valstīm
Lasīt citas ziņas
Tikmēr Latvijā uzņēmuma pārdošanas apjomi auguši par 11%, uzrādot pārdošanas rezultātus 29 miljonu eiro apmērā.

Pērn straujāko izaugsmi, salīdzinot ar iepriekšējiem gadiem, kad pirmajās vietās ierindojās Lietuva, uzrādījusi Igaunija, pārdošanas apjoma pieaugumu kāpinot par 14%, sasniedzot 28 miljonus eiro.

CITI ŠOBRĪD LASA

Tikmēr Lietuva turpina uzrādīt stabilu augšupeju, pārdošanas apjomus kāpinot par 12%, kas naudas izteiksmē veido 32 miljonus eiro.

“Hesburger” attīstības direktore Ieva Salmela norāda, ka sasniegtie rezultāti ne tikai pozitīvi ietekmē uzņēmuma iespēju atvērt jaunas ēdināšanas vietas, bet arī ļauj attīstīt un ieviest jaunus risinājumus.

“Šogad visā Baltijā plānojam turpināt strādāt pie digitālo risinājumu ieviešanu. Nenoliedzami tas ir likumsakarīgs solis, ņemot vērā gan pircēju iepirkšanās paradumus, gan arī klientu augstās prasības attiecībā uz maltīti un klientu servisu.”

Tāpat I. Salmela norāda, ka arī šogad tiks veikta “Hesburger” ķēdes paplašināšana, kā arī veikta esošo ēdināšanas vietu renovācija.

Paredzēts, ka tiks investēts divu jaunu ēdināšanas vietu atvēršanā Lietuvā – Viļņā un Klaipēdā, savukārt Igaunijā plānota vienas ēdināšanas vietas atvēršana Narvā.

Arī Latvijā gada nogalē tiks sākts darbs pie jaunu ēdināšanas vietu attīstības projektiem.

Kopējais apkalpoto “Hesburger” klientu skaits pērn Baltijā ir 25,6 miljoni

Baltijā vidēji gada laikā “Hesburger” ēdināšanas vietās tiek apkalpoti 25,6 miljoni klientu, kas attiecīgi “Hesburger” apmeklē arī biežāk par vienu reizi.

Lietuvā šis rādītājs ir visaugstākais, gadā sasniedzot aptuveni 10 miljonus klientu, Latvijā un Igaunijā šim rādītājam esot attiecīgi 8,6 un 7 miljonu apmērā.

Šobrīd Baltijā darbojas 154 “Hesburger” ēdināšanas vietas, no kuriem 56 atrodas Lietuvā, 50 – Latvijā un 48 – Igaunijā.

“Hesburger” ir lielākā ātrās ēdināšanas ķēde Somijā un Baltijā ar vairāk nekā 40 gadu pieredzi nozarē.

Šobrīd “Hesburger” tīklā ir 50 ēdināšanas vietas visā Latvijā, uzņēmuma pārdošanas apjoms 2019. gadā sasniedza 29 miljonus eiro, kas ir par 11% vairāk nekā gadu iepriekš.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.