Foto-LETA

Iedzīvotāji sūdzas par aukstumu transportlīdzekļos 4

Pasažieru pārvadātājs pa dzelzceļu “Pasažieru vilciens” un Rīgas sabiedriskā transporta uzņēmums “Rīgas satiksme” saņēmuši sūdzības par aukstumu sabiedriskajā transportā.

Reklāma
Reklāma
“Redzam, ka Krievija ir nopietni noskaņota!” Lietuvieši pēc incidenta Baltijas jūrā pieprasa NATO reakciju. Kāpēc latvieši klusē? 200
Kokteilis
Īsi pirms Eirovīzijas pusfināla viss mainās! Bukmeikeri sniedz pretējas prognozes par “Tautumeitu” izredzēm 14
Viņam ir ko teikt! Tramps pārsteidz ar reakciju uz Putina neierašanos Turcijā
Lasīt citas ziņas

“Rīgas satiksmes” preses sekretārs Viktors Zaķis aģentūrai BNS pastāstīja, ka katru ziemu tiekot saņemti zvani no cilvēkiem par aukstumu sabiedriskajā transportā. Tāpat zvani saņemti arī vasarā, cilvēkiem sūdzoties par karstumu.

Viņš atzīmēja, ka ar katru gadu samazinās cilvēku skaits, kas sūdzētos par aukstumu sabiedriskajā transportā. “Cilvēki vairs nezvana tik daudz kā kādreiz. Droši vien tas ir tāpēc, ka mēs esam atjaunojuši transportlīdzekļu parku, kā arī ieviesām “Nospied pogu un atver durvis pats!” kampaņu, kas palīdz gan ziemā, gan vasarā transportlīdzeklī saglabāt attiecīgi siltāku un vēsāku temperatūru,” teica Zaķis.

CITI ŠOBRĪD LASA

Savukārt “Pasažieru vilciena” mārketinga daļas vadītāja Ieva Miežubrāle aģentūru BNS informēja, ka šoziem saņemtas 20 sūdzības par aukstumu vagonos. Viņa paskaidroja, ka aukstums vagonos saistīts ar ritošā sastāva vecumu.

“Vidējais ritošā sastāva vecums ir 25 gadi, un tie bieži jāremontē, lai varētu garantēt drošus un regulārus pasažieru pārvadājumus saskaņā ar grafiku. Diemžēl komforta līmeņa nodrošināšana kļūst arvien problemātiskāka, tādēļ mēs paši ar nepacietību gaidām jaunos elektrovilcienus un modernizētos dīzeļvilcienos ar mūsdienīgu klimata kontroli un ventilācijas sistēmu,” sacīja Miežubrāle.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.