IKEA. Publicitātes foto

IKEA paziņo par atteikšanos no plastmasas lojalitātes kartēm 0

Sākot ar augustu, Zviedrijas mēbeļu un interjera preču mazumtirgotājs IKEA jaunajiem lojalitātes programmas dalībniekiem vairs neizsniegs plastmasas kartes. To vietā turpmāk tiks izmantoti digitāli risinājumi, kā arī tiks vienkāršota reģistrēšanās lojalitātes programmai.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Mākslīgais intelekts nosauc 5 sieviešu un 5 vīriešu vārdus, kas nes laimi to īpašniekiem 24
Putins ir izmēģinājis jaunu “superieroci”, kādu pasaule “vēl nav redzējusi” 156
Kokteilis
Magnētiskās vētras 2024. gada aprīļa beigām – visbīstamākās dienas
Lasīt citas ziņas
IKEA Latvija veikala vadītāja Inga Filipova saka, ka līdz ar karšu digitalizāciju mainās lojalitātes programmas būtība.

“Mūsdienās tā vairs nav noslēgta un priviliģēta klientu grupa. Lietotnes, fiziskie un digitālie risinājumi paver plašākas iespējas ikvienam. Digitālā IKEA lojalitātes karte ir vēl viens solis uz priekšu, lai iepirkšanās IKEA kļūtu vēl ērtāka un pieejamāka visiem.”

CITI ŠOBRĪD LASA

Galvenie iemesli, kāpēc plastmasas kartes tiek nomainītas pret digitālajām, ir ērtāka lietošana un mērķis samazināt plastmasas izmantošanu.

“Mēs IKEA šķirojam atkritumus, izmantojam atjaunojamo resursu enerģiju, savā sortimentā atsakāmies no vienreizlietojamajiem plastmasas izstrādājumiem. Nu ir pienācis laiks arī lojalitātes programmai kļūt dabai un lietotājiem draudzīgākai – atsakoties no plastmasas, speram soli tuvāk klientiem ērtākiem digitālajiem risinājumiem,” skaidro I. Filipova.

Pēc viņas teiktā, daudzi IKEA klienti veikalā ierodas vairākas reizes gadā, taču daļa no tiem lojalitātes karti nenēsā līdzi.

“Tā kā aptuveni 70 procenti Latvijas iedzīvotāju lieto viedierīces, lielākajai daļai IKEA klientu karte vienmēr būs līdzi – telefonā,” stāsta I. Filipova.

Digitālo karti “iPhone” telefonā varēs saglabāt lietotnē “Wallet”, savukārt “Android” telefonu īpašniekiem noderēs lietotne “WalletPasses”. Digitālo karti varēs saglabāt arī kā attēlu.

Vienkāršāka reģistrācija

Publicitātes foto
Kopā ar lojalitātes programmas pārcelšanu uz digitālo vidi IKEA ir padarījis vienkāršāku arī reģistrāciju.

“Arvien retāk cilvēki grib aizpildīt garas reģistrācijas anketas, kurās jāievada daudz privāto datu. Tagad, sekojot pasaules tendencēm, esam ieviesuši reģistrāciju tikai ar elektroniskā pasta adresi,” saka I. Filipova.

Uzņēmums paredz, ka atvieglotā procesa dēļ ik mēnesi jauno lojalitātes programmas dalībnieku skaits ievērojami pieaugs, turklāt programma kļūs pievilcīgāka jaunās paaudzes lietotājiem.

Digitālās lojalitātes kartes IKEA Latvija piedāvā jau kopš veikala atvēršanas 2018. gada augustā. Līdz šim digitālās kartes ir izvēlējusies vairāk nekā trešdaļa programmas dalībnieku, savukārt pārējie deva priekšroku plastmasas kartēm.

Esošie lojalitātes programmas dalībnieki arī turpmāk varēs lietot esošās plastmasas kartes vai viegli tās nomainīt pret digitālajām.

To var izdarīt, pieslēdzoties savam IKEA kontam vai aizpildot atviegloto lojalitātes programmas reģistrācijas formu IKEA mājaslapā.

Lojalitātes programmas dalībniekiem IKEA piedāvā sekojošus pakalpojumus: preču apdrošināšanu, tās transportējot, bezmaksas kafiju vai tēju darbadienās IKEA restorānā, 365 dienu preču atgriešanas garantiju, atlaides mēbelēm, interjera priekšmetiem un pirkumiem restorānā.

Reklāma
Reklāma

IKEA mērķis ir radīt labāku ikdienas dzīvi daudziem. Uzņēmuma ikdienas biznesā tiek ievēroti ilgtspējas principi, un tas atbalsta dažādas iniciatīvas, kas rūpējas par bērniem un vidi. Jau kopš uzņēmuma dibināšanas 1943. gadā Zviedrijā IKEA piedāvā laba dizaina un funkcionālas mājokļa labiekārtošanas preces par pieejamu cenu. Šobrīd 50 pasaules valstīs ir vairāk nekā 400 IKEA veikalu. Pirmais IKEA veikals Latvijā tika atvērts 2018. gada 30. augustā. Vairāk var uzzināt tīmekļa vietnē www.IKEA.lv.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.