Foto: LETA

“Instagram” apsteidz “Twitter” ar 300 miljoniem lietotāju 0

Sociālais tīkls “Instagram” trešdien paziņojis, ka tam ir vairāk nekā 300 miljoni lietotāju.
Pirmo reizi “Instagram” ir apsteidzis mikroblogu vietni “Twitter”, kurai septembra beigās bija 284 miljoni aktīvu lietotāju.

Reklāma
Reklāma
Daudzas šo nezina! 15 populārākās sieviešu kļūdas seksā
Dārzs
FOTO. Cik šogad maksā stādi, un kas ir piedāvājumā? Reportāža no Siguldas Stādu parādes
FOTO. Kas šobrīd notiek Gruzijā? Krievijas “maigā vara” liek treknu punktu virzienam uz Eiropu 56
Lasīt citas ziņas

“Pēdējo četru gadu laikā, kas sākās kā divu draugu sapnis, ir pāraudzis globālā kopienā, kurā ik dienu notiek dalīšanās ar 70 miljoniem fotoattēlu un video,” savā blogā paziņoja “Instagram” izpilddirektors Kevins Sistroms.

“”Instagram” ir vieta radošumam visās tā formās, vieta, kur var atrast visu, sākot no attēliem ar Nīlas upi līdz jaunākajiem “Herschel Supply” somu modeļiem, vai ielūkoties Teiloras Sviftas prātā,” piebilda Sistroms.

CITI ŠOBRĪD LASA

Viņš norādīja, ka “Instagram” drīzumā sāks izmantot “apstiprinošus simbolus slavenībām, sportistiem un preču zīmēm,” lai lietotāji zinātu, ka viņi seko īstajiem cilvēkiem, nevis viltvāržiem.

“Šie simboli parādīsies tuvāko dienu laikā,” apstiprināja Sistroms. “Mēs esam apņēmušies darīt visu iespējamo, lai “Instagram” būtu brīvs no viltus vai surogātpasta kontiem, kas tik bieži sastopami internetā… mēs regulāri “Instagram” deaktivizējam surogātpasta kontus, lai uzlabotu lietotāju pieredzi. Kā daļa no šīs apņemšanās būs šo kontu izdzēšana uz visiem laikiem.”

Sociālā vietne “Facebook” 2012.gadā nopirka “Instagram” par aptuveni vienu miljardu ASV dolāru (803 miljoniem eiro).

“Instagram” galvenais mērķis ir dalīties ar fotoattēliem, kurus var uzlabot, izmantojot dažādus attēlu filtrus.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.