Foto-bramgino/Fotolia

Izstrādāta jauna mobilā aplikācija “ManaBite” 0

Analītikas kompānijas “Statista” dati liecina, ka pērn visvairāk lejupielādēto mobilo aplikāciju grupa bijusi “mobilie rīki” – šīs aplikācijas ikdienā aizvieto pakalpojumus, kas parasti ir pieejami telefoniski vai klātienē.

Reklāma
Reklāma
Krimināls
VIDEO. “Bēdz prom!” Kārsavā iereibusi kompānija bēg no policijas un smejas par vadītāja nonākšanu policijas rokās 43
TV24
“Viņi ir gatavi uz visādām neģēlībām.” Kas mudinātu Putinu pieņemt lēmumu uzbrukt NATO?
Krievija uzbrūk Ukrainai ar “brīnumieroci”. Ar to varētu tikt galā tikai F-16 144
Lasīt citas ziņas

Pieaugot mobilo ierīču izmantošanai cilvēku ikdienā, kā arī modernizējot un digitalizējot klientu servisa pakalpojumus, mobilo sakaru operators “Bite”, investējot 100 000 eiro, ir izstrādājis mobilo aplikāciju “ManaBite”.

Kompānijā skaidro, mūsdienās daudzas darbības, kas iepriekš tika veiktas klientu apkalpošanas centros un salonos, piemēram, dažādu produktu un pakalpojumu iegāde, savu kontu pārvaldība u.tml., ir pārnestas uz digitālo vidi.

CITI ŠOBRĪD LASA
Turklāt, lai cilvēku ikdiena būtu ērtāka, uzņēmumi piedāvā mobilās aplikācijas, kas ļauj savus kontus pārvaldīt no personīgā viedtālruņa.

Īpaši raksturīgi tas ir finanšu un tehnoloģiju, telekomunikāciju u.c. nozaru uzņēmumiem, kuros šādas aplikācijas pakāpeniski kļūst par ikdienas “higiēnas” palīgrīku, jo dažādu ikdienas jautājumu risināšana attālināti ļauj būtiski ietaupīt laiku.

Piemēram, kā liecina klientu servisa pilnveides kompānijas “CTMA” aptaujas dati, tikai 5% respondentu, saskaroties ar problēmām, vēlas zvanīt uzņēmumu klientu servisam, lai lūgtu palīdzību. Tāpēc 95% mēģina risināt problēmu saviem spēkiem.

Bet analītikas kompānijas “Statista” dati liecina, ka pērn visā pasaulē lejupielādēti aptuveni 205 miljardi mobilo aplikāciju, un visvairāk lejupielādēto aplikāciju grupa bijusi “mobilie rīki”.

Šajā grupā ietilpst dažādas mobilās aplikācijas, kas aizvieto tos pakalpojumus, kas klasiski pieejami telefoniski vai klātienē, piemēram, taksometra izsaukšana, ēdiena pasūtīšana, viesnīcas rezervācija u.tml.

Publicitātes foto
“Bites” mārketinga vadītāja Diāna Šmite norāda, ka digitālajā laikmetā tehnoloģijas ir klientu apkalpošanas attīstības virzītājspēks.

“Mobilā aplikācija bija likumsakarīgs solis “Bites” “gudro risinājumu” groza papildinājumam. Tā ir ikdienas palīgs, kurā nepieciešamo informāciju klients var atrast pats, kā arī veikt nepieciešamās darbības ātri un vienkārši.”

Aplikācija sniegs iespēju ekonomēt laiku pakalpojuma saņemšanā, kā arī padarīs klientu apkalpošanas pieredzi vēl pieejamāku un vienkāršāku, uzsver D. Šmite.

Mobilajā aplikācijā “ManaBite” gan privātpersonām, gan uzņēmumiem būs iespēja pārvaldīt savus kontus, sekot līdzi aktuālajam mobilo sakaru, tostarp datu, patēriņam, kā arī apskatīt, un apmaksāt rēķinus pat ar vienu “klikšķi”, pieslēgt un atslēgt pakalpojumus neatkarīgi no atrašanās vietas, kā arī saņemt īpašus individuālos piedāvājumus.

Reklāma
Reklāma

Jau šobrīd mobilā aplikācija “ManaBite” ir pieejama klientiem, kuri lieto mobilās ierīces gan ar “Android”, gan ar “iOS” operētājsistēmām.

To var lejupielādēt lietotņu veikalos “App Store” un “Google Play”. Jāuzsver, ka “ManaBite” iespējams lietot vairākās ierīcēs vienlaicīgi, kā arī viens lietotājs var pievienot vairākus kontus un numurus – tāpat, kā tas pašlaik iespējams pašapkalpošanās portālā “Manabite.lv”.