Ilustratīvs attēls
Ilustratīvs attēls
Foto – Shutterstock

Kā vērtējat iespēju autoservisiem veikt tehniskās apskates? 6

Andris Kuplis, “Ripo autocentrs” Valmierā servisa vadītājs: Es viennozīmīgi esmu par pārmaiņām. Esmu paciemojies arī Anglijā, un tur jebkurš serviss var iegādāties licences un veikt tehniskās apskates. Procesu esmu redzējis, un tas ir sakārtots, bez nelikumībām. Viss ir valstiski noteikts un regulēts, piemēram, maksimāli drīkst apkalpot astoņas automašīnas dienā, visur apkārt ir kameras, kas fiksē ikvienu darbību. Katrai automašīnai ir īpašs saraksts, kam jāiziet cauri, turklāt apskate aizņem veselu stundu, tātad ir rūpīga. Vienīgi gribētos zināt, kā realitātē tas izskatītos Latvijā, bet domāju, ka tad, ja to pieņemtu, mēs viennozīmīgi to izmantotu. Taču esam arī par stingru pieeju licenču izsniegšanā un servisu uzraudzībā. Ideja gan droši vien mums kaut ko izmaksātu, kaut kas noteikti būtu jāpiepērk, taču ceru, ka būtu arī zināms valsts atbalsts.

Reklāma
Reklāma
Notriektā tautumeita 7
Kokteilis
Mākslīgais intelekts nosauc 5 sieviešu un 5 vīriešu vārdus, kas nes laimi to īpašniekiem 30
Mistika: pie Ukrainas robežas atvēries milzīgs krāteris, ko dēvē par “portālu uz pazemes pasauli” 63
Lasīt citas ziņas

Ruslans Grigorovičs, “Anru motors” Jelgavā īpašnieks: Protams, ka mēs būtu par šādu iespēju, jo tas atvieglotu klientiem apskates iziešanas procesu. Mums tas nemaz nebūtu nekas ļoti svešs, jo mēs jau šobrīd klienta vietā sagatavojam auto un izejam apskati, jo klienti bieži ir aizņemti, atrodas darbā un viņiem fiziski nav iespēju veltīt pāris stundas tehniskās apskates iziešanai. Ja servisam ir uzticēts sagatavot auto darba kārtībā, tad servisam ir jāatbild par kvalitāti, un labam servisam nevajadzētu būt problēmām veikt arī tehnisko apskati. Vienīgi vajadzētu papildu kontroli, jo servisi ir dažādi – daži standartiem atbilst, daži vienkārši līmēs uzlīmes. Šobrīd redzu, ka vienīgās investīcijas, kas mums būtu nepieciešamas, būtu dīzeļa motoru atgāzu mērīšanas ierīces iegāde, viss pārējais mums jau ir.

Arnis Lagzdiņš, “Ardala motors” Liepājā valdes loceklis: Ideju šobrīd ir grūti komentēt, jo nav zināmi nekādi spēles noteikumi – kāda būs licencēšana, kādi būs birokrātiskie šķēršļi utt. Varbūt varēs pretendēt tikai autoservisi, kuriem ēkas ir ar logiem ziemeļu pusē. Nu, saprotiet, ka Latvijā bieži ir visādas dīvainības. Bet skaidrs, ka pasaulē šādi piemēri ir, piemēram, Vācijā, kur šāda prakse ir veiksmīga. Šobrīd Latvijā ar noteikumiem tā ir, kā ir. Monopols vai ne, bet vara ir iedota CSDD rokās, un darbu viņi izdara – labāk vai sliktāk, tas ir cits jautājums.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.