Attēls no lattelecom.tv

Jauna izklaides platforma mobilajās ierīcēs 0

Latvijas interneta un televīzijas uzņēmums “Lattelecom” jaunajā izklaides platformā “Shortcut” piedāvā seriālu, filmu un TV kanālu satura apvienojumu, kā arī ekskluzīvas tiešraides.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
7 pārsteidzošas lietas, ko par jums atklāj apģērba krāsa
Daudzas šo nezina! 15 populārākās sieviešu kļūdas seksā 15
Kokteilis
Mākslīgais intelekts nosauc 6 vārdu īpašniekus, kurus visbiežāk ieskauj kupls bērnu pulciņš 3
Lasīt citas ziņas

“Shortcut” lietotājiem būs iespēja skatīties labākos seriālus, filmas, multfilmas, ekskluzīvas tiešraides un 50 pasaules topa TV kanālus visā Latvijā neatkarīgi no interneta pieslēguma veida. Platformas piedāvājumā būs atrodamas arī jaunākās filmas, kas vēl nesen demonstrētas kinoteātros.

“Shortcut” TV kanāli pieejami oriģinālvalodā, kā arī ar tulkojumu latviešu un krievu valodā. Savukārt viss bērniem domātais saturs ir ierunāts latviešu valodā, skaidro uzņēmuma korporatīvās attīstības dienesta direktore Kerli Gabriloviča. Viņa norāda, ka uzņēmums vienmēr sekojis aktualitātēm un jaunākajām tendencēm tehnoloģiju pasaulē, lai būtu soli priekšā saviem konkurentiem. “Shortcut” esot produkts, par ko cilvēki ASV varot vēl tikai sapņot, jo tur katru produktu nākoties pirkt atsevišķi. Patlaban “Shortcut” pieejams populārākajās iekārtās – mobilajās ierīcēs, planšetēs, datoros, “iOS”, “Android”, “Apple TV” un drīzā nākotnē arī “Smart” TV lietotnē, “Android TV”, “Chromecast” un spēļu konsolēs.

CITI ŠOBRĪD LASA

Šogad “Shortcut” platformā no 15. līdz 17. jūlijam “Lattelecom” veidotajā TV kanālā “360TV Positivus” tiks piedāvātas tiešraides no Salacgrīvas vairāk nekā divdesmit stundu garumā. Arī pēc festivāla līdz 24. jūlijam ”360TV Positivus” varēs skatīties koncertus, līdz pat 300 dažādu interviju un citus videomateriālus no festivāla. “Shortcut” platformā varēs vērot arī visus šīs sezonas pasaules rallijkrosa čempionāta posmus, kā arī ekspertu studijas pirms un pēc sacensībām.

Uzņēmums divu gadu laikā gan tehnoloģijās, gan saturā plānojis ieguldīt divus miljonus eiro, informēja Kerli Gabriloviča. Nākotnē “Lattelecom” kā inovatīvu tehnoloģiju ieviesējiem mērķis esot izveidot “Shortcut” par starptautiska mēroga produktu, kas visur un jebkurā laikā piedāvās sarunas vērtu saturu.

 

UZZIŅA

“Shortcut” cenas

“Shortcut TV” – 6 eiro,

“Shortcut Films” – 6 eiro,

“Shortcut TV+Films” – 10 eiro

“Shortcut Premiere” – 3,60 eiro par filmu.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.