Publicitātes foto

Jūrmala maina vizuālo identitāti, logotipā – smilšu reljefs 6

Jūrmalas pilsētas dome apstiprinājusi jaunu pilsētas zīmola stratēģiju un vizuālo identitāti, kuras mērķis ir atšķirt un izcelt Jūrmalas pilsētu starp citām Baltijas jūras piekrastes pilsētām, informē pilsētas pašvaldībā.

“Sākumā domāju, ka kļūda…” Pircējs pamatīgi samulsis par lasīto uz “Selgas” produkta iepakojuma
Zeme ir nolemta bojāejai: atklāts, kad un kāds būs pasaules gals
Veselam
Antivakseri tagad dziļi nožēlo?! Pētījumā atklāta sensacionāla informācija par Covid-19 vakcīnām 8
Lasīt citas ziņas

Kūrortpilsēta atteikusies no tradicionālajām piejūras pilsētu krāsām – zilās un dzeltenās, saglabājot tās tikai karogā un ģerbonī. Logotipā atspoguļots smilšu reljefs, kas simbolizē pilsētas dabīgo, harmonizējošo ritmu. Tas pamatā lietojams baltā, melnā un Jūrmalas smilšu zeltainajā krāsā, atsevišķos gadījumos – arī sarkanā krāsa, skaidro pašvaldībā.

“Bija jārada pilsētas zīmols, kas atbilst tik dažādajai Jūrmalai un uzrunā visas mērķauditorijas – Latvijas un Jūrmalas iedzīvotājus, uzņēmējus, viesus no Ziemeļu, Rietumu un Austrumu reģioniem. Zīmolam jāatspoguļo, ka Jūrmala nav tikai vasaras atpūtas pilsēta, un neapšaubāmi jābūt spēcīgākam par pagātnes sentimentu un simboliem,” stāsta pašvaldības Mārketinga nodaļas vadītāja Eva Juhņēviča.

CITI ŠOBRĪD LASA

Zīmola attīstības stratēģija ietver kūrortpilsētas tēla komunikācijas vadlīniju kopumu četriem gadiem, kā arī stratēģiskus un taktiskus mārketinga un komunikācijas risinājumus. Ar tiem plānots veicināt Jūrmalas pilsētas ilgtermiņa attīstības mērķu sasniegšanu, lai stiprinātu Jūrmalas kā populārākās kūrortpilsētas pozīcijas Baltijas jūras reģionā.

Pilsētas zīmola stratēģiju izstrādājusi SIA “DDB Worldwide Latvia”, vizuālās identitātes autors ir SIA “Asketic”. Tas kopumā izmaksājis 46 000 eiro, ziņo BNS.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.