Ekonomika
Bizness

Ķēniņš: “All Media Baltics” lēmums par LNT ir atbildīgs pret mediju vidi2

Foto: Gatis Dieziņš/LETA

Mediju grupa “All Media Baltics” paziņojusi par izmaiņām mediju grupas darbībā: visi produkti turpmāk tiks apvienoti zem TV3 zīmola un notiks arī izmaiņas produktu piedāvājumā.

Lēmums ir atbildīgs

Šāds lēmums ir gan atbildīga rīcība, meklējot risinājumus vietējā satura proporcijas saglabāšanai, gan arī ir saskaņā ar labas mediju pārvaldības principiem, pauž Latvijas Raidorganizāciju asociācijas izpilddirektors Andris Ķēniņš.

Šis lēmums fokusējas uz daudzveidīgas auditorijas pieprasījumu, atbilst digitālā laikmeta tendencēm un ļaus radīt analītisku un kvalitatīvu vietējo saturu, nodrošinot sabiedrībai iespēju saņemt demokrātiskajās vērtībās balstītu informāciju, uzskata A. Ķēniņš.

Mediju krīze

Viņš skaidro, ka Latvija pašlaik piedzīvo mediju krīzi jeb valsts interesēm atbilstošas mediju telpas sašaurināšanos. Šādos apstākļos ir būtiski sekot līdzi globālām tendencēm un vietējās auditorijas pieprasījumam, piedāvājot kvalitatīvu lokālo saturu platformās, kas ir sabiedrībai ērti lietojamas un pieejamas.

“”All Media Baltics” ir nozīmīgs spēlētājs Latvijas mediju tirgū – mediju grupas radītais saturs ir plaši patērēts valsts iedzīvotāju vidū. Lai gadu gaitā iegūto auditoriju nepazaudētu, ir nepieciešams sekot līdzi skatītāju pieprasījumam un paradumiem, attiecīgi veicot izmaiņas piedāvātajā saturā vai tā pasniegšanas veidā,”Norāda A. Ķēniņš.

Izmaiņas “All Media Baltics” darbībā vērtējams kā mediju tirgus izaicinājumiem atbildīgs un atbilstošs pārmaiņu process, kas ļaus saglabāt un nākotnē paplašināt dažādām iedzīvotāju vecuma grupām aktuālu saturu, vienlaikus optimizējot paša uzņēmuma darbību.

Viņaprāt, īpaši būtiski, ka šīs izmaiņas sniegs iespēju stiprināt lokālo ziņu dienestu, kā arī radīt jaunu, mūsdienīgu ziņu platformu, tādejādi stiprinot Latvijas mediju telpu.

Saistītie raksti

Viņš akcentē, ka ierobežoto resursu dēļ saturiski pašmāju mediji bieži nespēj konkurēt ar globālajiem satura veidotājiem. Tādēļ kā konkurences priekšrocība jāapsver Latvijas iedzīvotājiem aktuāla lokālā satura un informācijas piedāvāšana.

“Būtiski ņemt vērā, ka gados jaunāki cilvēki ziņas vairāk patērē interneta vidē, nevis televīzijā. Tāpēc svarīgi, ka “All Media Baltics” uzsāks darbu pie Latvijā pirmās digitālas ziņu platformas un mobilās lietotnes izstrādes. Tas veicinās aktuālas un kvalitatīvas informācijas patēriņu jaunāku auditoriju vidū” piebilst A.Ķēniņš.

LA.lv
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.
LE
LETA
Ekonomika
Virtuālais VID asistents Toms – pieprasīts “darbinieks” 1
1 diena
IR
Ilmārs Randers
Ekonomika
“Mēs mācāmies sadarboties.” ES līdzfinansējums “Rail Baltica” projektā iespējams pat 90% apmērā
1 diena
LA
LA.LV
Ekonomika
Ekonomikas zinātņu doktors: Pensiju aplikšana ar nodokli ir dubulta nodokļu iekasēšana 16
1 diena

Lasītākie raksti

Par svarīgo

RO
Regīna Olševska
Latvijā
Ramona Petraviča: Dosim iespēju cilvēkiem ar invaliditāti strādāt
Intervija 11 stundas
GN
Gints Narogs
Sports
Brāļi Šici: Veicām divus gandrīz ideālus braucienus
12 stundas
LE
LETA
Dabā
Svētdien debesis apmāksies, daudzviet gaidāms lietus 1
15 stundas
LE
LETA
Pasaulē
Zemestrīcē Turcijas austrumos vismaz 29 bojāgājušie, gandrīz 1500 ievainoti
9 stundas
LE
LETA
Latvijā
Kopš kiosku demontāžas sākšanas konstatēti deviņi jauni nelegālas cigarešu uzglabāšanas gadījumi Centrāltirgū 5
21 stundas