Publicitātes foto

“Laima” iegulda 35 000 eiro “Retro šokolādes” kolekcijā 1

Latvijas lielākais saldumu ražotājs “Laima” jaunas šokolādes kolekcijas “Retro” izstrādē ir ieguldījis 35 000 eiro, pavēstīja “NP Foods” grupas, kurā ietilpst “Laima”, komunikācijas direktore Dana Erciņa-Užāne.

Reklāma
Reklāma
“Meitenīte naktī sēž uz soliņa viena noraudājusies,” sieviete Mežaparkā piedzīvo neaprakstāmu vienaldzību 23
Kokteilis
Patiesība nāk gaismā: Keitas Midltones atveseļošanās ir daudz smagāka
Kokteilis
Šie 3 zodiaka zīmju pārstāvji varēs atviegloti uzelpot – jūlija sākumā “melnā svītra” beigsies
Lasīt citas ziņas

“Retro” šokolādes kolekciju uzņēmums izstrādājis par godu saldumu fabrikas “Laima” 145 gadu pastāvēšanas jubilejas gadam un tā sastāv no septiņiem produktiem, tostarp divām jaunām saldumu izlasēm – deserta un ogu.

“”Laimas” saldumu fabrika ir piedzīvojusi visdažādākos laikus, kas nākuši un gājuši kopā ar unikālām produktu dizainu un garšas tendencēm. Svinot “Laimas” 145. dzimšanas dienu, esam radījuši īpašu “Retro” šokolādes kolekciju, caur kuru ikvienu aicinām ieskatīties “Laimas” vēsturē,” sacīja Erciņa-Užāne.

CITI ŠOBRĪD LASA

Jau vēstīts, ka 2013.gadā “Laima” strādāja ar 10,842 miljonu eiro apgrozījumu un 5,75 miljonu eiro peļņu, savukārt 2014.gada rezultāti vēl nav publiskoti.

“Laima” ietilpst “NP Foods” grupā, kas pieder Norvēģu pārtikas koncernam “Orkla”. Šobrīd “Laima” ir izvērsusi eksportu vairāk nekā 37 pasaules valstīm, tostarp ASV, Kanādu, Ķīnu, Izraēlu, Lielbritāniju, Īriju, Krieviju, Baltkrieviju, Azerbaidžānu, Kazahstānu un Turkmenistānu.Eksporta apjomi kopumā veido 40% no saražotās produkcijas.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.