Latviešu modelis gozējas “Versace” jaunajā kampaņā 0

Pirms gadu mijas modes nams “Versace” klajā laida savu jauno reklāmas kampaņu, kas apvieno klasiku un moderno šiku. Kampaņa ietver sociālo reklāmu, video, skates un fotosesijas. Starp modeļiem, kas izvēlēti šai kampaņai, ir arī latvietis Ralfs Javoišs.

Reklāma
Reklāma
Šī prece pazudīs no “Rimi” plauktiem! Tirdzniecības tīkls ievieš jaunu biznesa stratēģiju – kas vēl tiks izņemts no sortimenta?
Mājas
7 priekšmeti, ko saskaņā ar fen šui nevajadzētu turēt guļamistabā – tie var ietekmēt emocionālo labsajūtu
“Lai krievi sēž, skatās un trīc, šie ir ievadvārdi!” Ukraina strauji iegūst “muskuļu masu” ballistikā
Lasīt citas ziņas

Modelis no Latvijas Ralfs Javoišs ir viens no tiem pašmāju modeļiem, kam aizvien izdodas noturēties models.com reitingos.

Puiša triumfs sākās bija 2013.gadā, kad viņš kopā ar brazīliešu supermodeli Renāti Zoči kļuva par modes zīmola “River Island” seju. Izskatās, ka šis latviešu jauneklim atkal varētu būt veiksmes gads.

CITI ŠOBRĪD LASA

Novembra beigās modes nams “Versace” ar vērienu sāka savu “melnā šika” kampaņu. Un dažas dienas pēc kampaņas sākuma sociālajā tīklā instagram.com Ralfs dalījās ar bildi no slavenā zīmola villas Milānā. Spriežot, ka fotogrāfiju autors ir Savario Kardia, oficiālais Donatellas Versače fotogrāfs, Javoišs būs daļa no jaunās reklāmas kampaņas.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.