Ilustratīvs foto
Ilustratīvs foto
Foto: Shutterstock

Latvijā skatītākie kanāli – LTV1, TV3 un PBK 0

Skatītākie televīzijas kanāli Latvijā jūnijā bija LTV1, TV3 un PBK, liecina pētījumu kompānijas “TNS” dati par televīzijas kanālu auditorijām jūnijā.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
“Sist viņu vajag!?” Bijušais bokseris Mairis Briedis komentē savas emocijas saistībā ar Rosļikova ievēlēšanu 63
Kokteilis
atbrīvoties no ļaunās acs un atjaunot spēku: rituāli katrai zodiaka zīmei
Brīdina par iespējamu katastrofu: Eiropu klusi iekaro “supermonstru” armija, kas posta ceļus un elektroapgādi
Lasīt citas ziņas

LTV1 veltīti 9,7% no kopējā skatīšanās laika, otrs skatītākais bija kanāls TV3 ar 9,5% skatīšanās laika daļu, savukārt trešais skatītākais kanāls bija PBK, kuram veltīti 9,2% no kopējā televīzijas skatīšanās laika.

Kanālam LNT veltīti 8,4%, “NTV Mir Baltic” – 8%, kanālam LTV7 – 4,5%, kanālam “REN TV Baltic” – 3,4% un kanālam “3+” – 2,8% no kopējā televīzijas skatīšanās laika. Kanāla TV6 skatīšanās laika daļa bija 2,4% un kanāla “RīgaTV 24” – 1,2%.

CITI ŠOBRĪD LASA

Savukārt kanāliem “CTC Baltija”, “Kanāls 2” un “Nickelodeon” katram veltīti 0,7% no kopējā TV skatīšanās laika. Kanālu “FOX”, “Fox Life” un “Re:TV” katra skatīšanās laika daļa bija 0,5%, bet kanālu “Kidzone TV”, “National Geographic Channel” un “STV” katra skatīšanās laika daļa – 0,4%.

Kanāliem “1BM”, “360TV”, “Sony Channel” un “Sportacentrs.com” katram veltīti 0,2% no kopējā televīzijas skatīšanās laika. Kanālam “Sony Turb”o veltīts 0,1%.

Televīzijas skatīšanai ar nobīdi laikā veltīti 6% un visai pārējai TV skatīšanai – 29,2% no kopējā TV skatīšanās laika.

Lielākais skatīšanās laika daļas pieaugums jūnijā bija kanālam LTV7, kas saistīts ar Eiropas meistarsacīkšu spēlēm futbolā, skaidro “TNS”.

Jūnijā viens TV skatītājs pie TV ekrāna pavadījis vidēji 4 stundas un 27 minūtes dienā, kas bija par 12 minūtēm vairāk nekā maijā.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.