Ilustratīvs foto
Ilustratīvs foto
Foto: Shutterstock

Latvijā skatītākie kanāli – LTV1, TV3 un PBK 0

Skatītākie televīzijas kanāli Latvijā jūnijā bija LTV1, TV3 un PBK, liecina pētījumu kompānijas “TNS” dati par televīzijas kanālu auditorijām jūnijā.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
7 pārsteidzošas lietas, ko par jums atklāj apģērba krāsa
Daudzas šo nezina! 15 populārākās sieviešu kļūdas seksā 15
Kokteilis
Mākslīgais intelekts nosauc 6 vārdu īpašniekus, kurus visbiežāk ieskauj kupls bērnu pulciņš 3
Lasīt citas ziņas

LTV1 veltīti 9,7% no kopējā skatīšanās laika, otrs skatītākais bija kanāls TV3 ar 9,5% skatīšanās laika daļu, savukārt trešais skatītākais kanāls bija PBK, kuram veltīti 9,2% no kopējā televīzijas skatīšanās laika.

Kanālam LNT veltīti 8,4%, “NTV Mir Baltic” – 8%, kanālam LTV7 – 4,5%, kanālam “REN TV Baltic” – 3,4% un kanālam “3+” – 2,8% no kopējā televīzijas skatīšanās laika. Kanāla TV6 skatīšanās laika daļa bija 2,4% un kanāla “RīgaTV 24” – 1,2%.

CITI ŠOBRĪD LASA

Savukārt kanāliem “CTC Baltija”, “Kanāls 2” un “Nickelodeon” katram veltīti 0,7% no kopējā TV skatīšanās laika. Kanālu “FOX”, “Fox Life” un “Re:TV” katra skatīšanās laika daļa bija 0,5%, bet kanālu “Kidzone TV”, “National Geographic Channel” un “STV” katra skatīšanās laika daļa – 0,4%.

Kanāliem “1BM”, “360TV”, “Sony Channel” un “Sportacentrs.com” katram veltīti 0,2% no kopējā televīzijas skatīšanās laika. Kanālam “Sony Turb”o veltīts 0,1%.

Televīzijas skatīšanai ar nobīdi laikā veltīti 6% un visai pārējai TV skatīšanai – 29,2% no kopējā TV skatīšanās laika.

Lielākais skatīšanās laika daļas pieaugums jūnijā bija kanālam LTV7, kas saistīts ar Eiropas meistarsacīkšu spēlēm futbolā, skaidro “TNS”.

Jūnijā viens TV skatītājs pie TV ekrāna pavadījis vidēji 4 stundas un 27 minūtes dienā, kas bija par 12 minūtēm vairāk nekā maijā.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.