Ilustratīvs foto
Ilustratīvs foto
FOTO: SCANPIX/SHUTTERSTOCK/LETA

“Latvijas hipotēka” vairs nesniedz pakalpojumu, par kuru kā par krāpniecisku sūdzējušies klienti 2

Latvijas nebanku kredītdevējs SIA “Latvijas hipotēka”, izvērtējot klientu atsauksmes, reversās nomas pakalpojumu vairs nepiedāvā.

Reklāma
Reklāma

Reverso nomu nepiedāvā no gada sākuma

“To bezjēdzīgo brīvdienu 1. maijā sen bija laiks izbeigt.” Sociālo tīklu lietotāju viedokļi par 1.maiju kā oficiālu brīvdienu
Norvēģijā ir pilsēta, kuras iedzīvotājiem jau vairāk nekā 70 gadus ir aizliegts nomirt. Nežēlīgs liktenis sagaida tos, kuri saslimuši 30
VIDEO. “Divas mašīnas pašvaldības policijas atbrauca” – Ogrē slēgts bērnu izveidotais dzērienu veikals
Lasīt citas ziņas

“Latvijas hipotēka” šobrīd izskata saņemto Patērētāju tiesību aizsardzības centra (PTAC) sūdzību saistībā ar minētā pakalpojuma sniegšanu, norādot, ka reversā noma, par ko kredītdevējam ir ticis piemērots sods, patērētājiem jau netiek piedāvāts kopš šī gada februāra.

Uzņēmums norāda, ka visā darbības laikā ir iestājies par godīgu komercpraksi un atvērtu sadarbību ar nebanku kreditēšanas nozares atbildīgajām iestādēm, tostarp PTAC. Tieši tāpēc, savulaik uzsākot piedāvāt klientiem reversās nomas pakalpojumus, kredītdevējs 2014. gadā konkrēto pakalpojumu saskaņoja ar PTAC, pēc tam to pilnveidojot 2016. gadā. Neskatoties uz to, ka reversās nomas pakalpojums tirgū kopumā joprojām ir pieejams, “Latvijas hipotēka” jau teju gadu šo iespēju ir izņēmusi no sava pakalpojumu portfeļa, par to rakstiski informējot PTAC.

CITI ŠOBRĪD LASA

“Latvijas hipotēka” rūpīgi iepazīsies un izvērtēs minētās sūdzības būtību un pamatotību, sniedzot savu skaidrojumu par faktiskajiem lietas apstākļiem.

Uzņēmums norobežojas no publiskajā telpā pretrunīgi izskanējušās informācijas saistībā ar atsevišķu klientu palikšanu bez nekustamā īpašuma reversās nomas darījumu rezultātā.

Izvērtē starpgadījumus

Uzņēmums vērš uzmanību, ka klienti sadarbības ietvaros nav zaudējuši mājokļus, kā tas norādīts līdz šim plašsaziņas līdzekļos. Tajā pašā laikā “Latvijas hipotēka” ļoti nopietni uztver katru starpgadījumu ar klientiem, tāpēc veiks detalizētu šīs situācijas analīzi, lai izvairītos no šādiem incidentiem nākotnē.

Kā iepriekš vēstīja “Latvijas Avīze” 25 gadus veca rīdziniece Mārīte Markuna bija vērsusies SIA “Latvijas Hipotēka” ar lūgumu aizdot viņai šķietami nelielu summu – 7200 eiro. Vēlāk viņai bija jāatdod 22 400 eiro. Tādēļ Mārīte vbērsās tiesībsargājošās iestādēs.

Uzņēmums uzskata, ka nenodarbojas ar krāpšanu, bet vēršanās tiesībsargfājošās iestādēs ir klientes nevēlēšanās atmaksāt aizdevumu.

PTAC informē, ka laika posmā no 2018.gada 1.janvāra līdz 2019.gada 31.decembrim ar sūdzībām par SIA “Latvijas hipotēka” Patērētāju tiesību aizsardzības centrā vērsušies desmit patērētāji.

Liels paldies par atsaucību!

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.