Publicitātes foto

Latvijas saldumi un uzkodas iekaro Dubaiju 0

Stiprinot savas pozīcijas eksporta tirgos, “Orkla Confectionery & Snacks Latvija” šonedēļ pārstāv Latviju lielākajā Tuvo Austrumu reģiona ēdienu un dzērienu izstādē “Gulfood 2016” Dubaijā, prezentējot jaunumus no zīmoliem “Laima” un “Taffel”. Pirmajās izstādes dienās apmeklētāji un potenciālie sadarbības partneri ir izrādījuši lielu interesi par “Taffel” čipsiem, kas ir “Ādažu Čipsi”, ražoti eksportam zem “Taffel” zīmola, un “Laima” produkciju.

Reklāma
Reklāma
Veselam
Ēdieni, no kuriem labāk izvairīties pirms publiskiem pasākumiem… Tie pastiprināti veido gāzes vēderā 4
Vai kārtējā krāpnieku shēma? “Telefonā uzrādās neatbildēti zvani. Atzvanot uz numuru, adresāts apgalvo, ka nav zvanījis”
Skabejeva ārdās: Krievijas propagandisti sašutuši par Trampa rīcību saistībā ar Ukrainu 85
Lasīt citas ziņas

“Gulfood” izstādē mēs piedalāmies jau trešo reizi, kas apliecina mūsu vēlmi un iespējas paplašināties Tuvo Austrumu, Āfrikas un Dienvidāzijas reģionos. Saldumi šeit ir cieņā, līdz ar to arī veidojas pieprasījums pēc Eiropas saldumiem. Laimas produkti šajā tirgū patērētājus uzrunā ar Ziemeļeiropas tradicionālo, kultūrvēsturisko pieeju šokolādes ražošanā. Savukārt čipsi piesaista lielu interesi tādēļ, ka kartupeļu audzēšana šajā reģionā ir apgrūtināta, bet sāļās uzkodas – ļoti populāras, skaidro “Orkla Confectionery & Snacks Latvija” eksporta direktore Ieva Jonsone.

Izstāde norisinās Apvienotajos Arābu Emirātos, Dubaijā, no 21.februāra līdz 25.februārim, pulcējot vairāk nekā 5 000 izstādes dalībnieku no 114 pasaules valstīm.

CITI ŠOBRĪD LASA

“Orkla Confectionery & Snacks Latvija” (iepriekš “NP Foods”) pagājušajā gadā būtiski palielināja eksporta apjomu uz ASV un citām valstīm, tādējādi pilnībā kompensējot kritumu eksportā uz Krieviju, ko ietekmēja būtiski zemākā iedzīvotāju pirktspēja. Vislielākais eksporta apjoma pieaugums pērn bija ASV tirgū – par 80%, no ES valstīm vislielākais pieaugums bija Īrijā – par 23%, savukārt no austrumu valstīm – Izraēlā – par 10%. Uzņēmums šogad prognozē 30% kāpumu eksportā salīdzinājumā ar 2015.gadu.

Kopumā “Orkla Confectionery & Snacks Latvija” eksportē produkciju uz gandrīz 30 pasaules valstīm.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.