LDz plāno sākt četrus būtiskus investīciju projektus 0

VAS “Latvijas dzelzceļš” (LDz) šogad plāno sākt četrus būtiskus projektus – Šķirotavas stacijas šķirošanas uzkalna rekonstrukciju, sistēmu modernizāciju iecirknī “Bolderāja 1 – Zasulauks”, stacijas “Bolderāja 2” ar savienojošo ceļu uz Krievu salas termināļiem būvniecību, kā arī sliežu ceļa atjaunošanu “Rail Baltica” koridorā.

Reklāma
Reklāma
RAKSTA REDAKTORS
Vācu policijas auto Latgalē satrauc iedzīvotājus – kas īsti notiek? 2
Receptes
Kuru zivi nedrīkst ēst kopā ar ādu: eksperts nosauc sugas un brīdina par sekām
“Oficiāli neviens neko neaizliedz.” Krievijā strauji izdziest viena no sievietes galvenajām pamattiesībām
Lasīt citas ziņas

Kā biznesa portālu “Nozare.lv” informēja LDz, Šķirotavas stacijas šķirošanas uzkalna rekonstrukciju no Kohēzijas fonda plānots piešķirt 16,65 miljonus latu, bet no valsts budžeta – 4,81 miljonus latu. Kā iespējamais līguma noslēgšanas datums tiek minēts šī gada februāris.

Signalizācijas, telekomunikācijas un elektroapgādes sistēmu modernizācija iecirknī “Bolderāja 1 – Zasulauks” savukārt LDz izmaksās 2,88 miljonus latu, savukārt no Kohēzijas fonda tiks piešķirti 7,98 miljoni latu. Līgumu plānots noslēgt otrajā pusgadā.

CITI ŠOBRĪD LASA

Stacijas “Bolderāja 2” ar savienojošo ceļu uz Krievu salas termināļiem būvniecības projekts LDz izmaksās 11,07 miljonus latu, bet no Kohēzijas fonda tiks tērēts 21 miljons latu. Līgumu paredzēts slēgt otrajā pusgadā.

Sliežu ceļa atjaunošanai “Rail Baltica” koridorā tiks izmantoti trīs finansēšanas avoti. No Eiropas Savienības TENT līdzekļiem tiks piešķirti desmit miljoni latu, no valsts budžeta tiks atvēlēti 33,41 miljons latu, bet LDz piešķirs 28 miljonus latu.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.