Publicitātes foto

Maskavā diskutē par konteinerpārvadājumu organizēšanu starp Eiropu un Ķīnu 0

Pagājušajā nedēļā Maskavā norisinājās Transsibīrijas pārvadājumu koordinācijas padomes (KSTP) un Krievijas dzelzceļa rīkota darba grupas sanāksme, kurā viens no galvenajiem jautājumiem bija konteineru kravu pārvadājumu organizēšana maršrutā Eiropa-Ķīna-Eiropa. Sanāksmē piedalījās arī VAS “Latvijas dzelzceļš” (LDz) viceprezidents Ēriks Šmuksts un SIA “LDz Loģistika” valdes priekšsēdētājs Verners Lūsis.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
3 horoskopa zīmes, ko visi mīl – viņi izceļas ar īpašu harismu un siltu enerģiju
Mājas
FOTO. Mežaparkā par 1,4 miljoniem tiek pārdota māja, kas pārsteidz ar arhitektūru un ne tikai…
RAKSTA REDAKTORS
Vācu policijas auto Latgalē satrauc iedzīvotājus – kas īsti notiek? 2
Lasīt citas ziņas

Kravu operatoru pārstāvji klātesošos informēja, ka pārvadājumu apjomi ar Ķīnu ir palielinājušies vidēji par 70%, turklāt uzsvēra arī maršrutu no Ķīnas rūpnieciskās pilsētas Jivu uz Rīgu, novēlot LDz attīstīt konteinerpārvadājumus šajā un citos maršrutos.

Klātesošie apsprieda vagonu piepildīšanu atpakaļceļam uz Ķīnu un iespējas šī jautājuma risināšanā sadarboties, lai samazinātu izmaksas un padarītu tranzītkoridorus starp Ķīnu un Eiropu konkurētspējīgākus. Lai šo jautājumu risinātu, ir izveidota speciāla darba grupa.

CITI ŠOBRĪD LASA

Latvijas delegācijas vadītājs Ē.Šmuksts sanāksmē uzsvēra, ka tranzīta nozarē ir vērojams progress gan muitas procedūru uzlabošanā, gan ritošā sastāva un infrastruktūras izmantošanā. Delegācijas vadītājs arīdzan informēja par LDz sarunām ar Duisburgas ostu Vācijā un perspektīvām 48 stundu laikā kravas no Rīgas ostas nogādāt jebkurā Eiropas un Skandināvijas valstī, tādējādi padarot maršrutu caur Latviju interesantu sadarbībai ar Ziemeļvalstu tirgiem.

Raksts tapis sadarbībā ar “LDz”

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.