Publicitātes foto

“McDonald’s” Latvijā pieņems darbā vairāk nekā 300 darbinieku 0

Attīstot savu tīklu un izvēršot darbību Latvijā, ātrās ēdināšanas ķēde “McDonald’s” pieņems darbā vairāk nekā 300 darbinieku, portāls “LA.lv” uzzināja uzņēmumā.

Reklāma
Reklāma
Veselam
8 veidi, kā bērnu izaudzināt par potenciālo psihoterapeita pacientu 13
NATO admirālis atklāj, vai ir pazīmes, ka Krievija tuvākajā laikā plāno iebrukt kādā no NATO valstīm
VIDEO. Kāpēc gurķus tin plēvē? Atbilde tevi pārsteigs
Lasīt citas ziņas

250 darba vietas tiks piedāvātas īpaši vasaras sezonai, bet 50 jaunas darba vietas “McDonald’s” nodrošinās līdz ar jaunās ēdināšanas vietas atvēršanu.

Darba vietu piedāvājums ir īpaši pielāgots jauniešiem, lai sniegtu viņiem pirmo darba pieredzi un nodrošinātu platformu karjeras un personības izaugsmei.
CITI ŠOBRĪD LASA

“McDonald’s” darbību Latvijā nodrošina gados jaunu darbinieku komanda: 85% no visiem 660 “McDonald’s” uzņēmuma darbiniekiem Latvijā ir jaunāki par 34 gadiem, savukārt, 63% darbinieku – jaunāki par 24 gadiem.

Darbinieku vidējais vecums ir 23 gadi, bet vadītājiem – 29 gadi. Daudziem no viņiem tieši “McDonald’s” ir bijusi pirmā darba pieredze.

“McDonald’s” personālvadības un apmācības direktore Baltijas valstīs Elīna Aščuka skaidro, ka mūsdienu darba tirgū noteicošā loma ir personībai, talantam un iedvesmai.

Tādēļ, neraugoties uz to, ka iepriekšējā darba pieredze joprojām ir vērtība darba tirgū, tas vairs nav noteicošais kritērijs, lai iegūtu darbu.

Cilvēki mācās un jaunas zināšanas apgūst katru dienu, ne tikai skolā.

“McDonald’s” mērķis ir sniegt iedzīvotājiem, jo īpaši jauniešiem, platformu karjeras attīstībai, kur viņi var likt lietā gan savas esošās prasmes un pārbaudīt skolā iegūtās zināšanas, gan iegūt darba pieredzi un nākotnē būtiskas iemaņas.

Kā karjeras sākuma platforma “McDonald’s” nodrošina jauniešiem nepieciešamās apmācības un pilnīgu izpratni par darba pasauli,” saka E. Aščuka.

Jauniešiem “McDonald’s” piedāvā unikālu un elastīgu darba grafiku, kas ļauj izvēlēties vispiemērotāko darba laiku atbilstoši lekciju grafikam augstskolā un apvienot praktisko pieredzi ar mācībām.

“McDonald’s” piedāvā arī plašas iespējas strādāt nepilnu slodzi. Šobrīd 80% “McDonald’s” darbinieku strādā nepilnu darba laiku.

E. Aščuka arī skaidro, ka bez karjeras izaugsmes darbiniekiem ir svarīga arī uzņēmuma iekšējā kultūra un patīkama un mūsdienīga darba vide.

“Pēdējo trīs gadu laikā “McDonald’s” ir modernizējis savas ēdināšanas vietas Latvijā, ieviešot vairākas inovācijas un jaunākās tehnoloģijas, lai nodrošinātu mūsdienīgāko un ērtāko vidi gan mūsu viesiem, gan darbiniekiem,” piebilst E. Aščuka.

2019.gadā “McDonald’s” plāno investēt vairāk nekā 300 000 eiro darbinieku izaugsmē, apmācībās un motivācijas programmās Latvijā ar mērķi veicināt darbinieku prasmes un nodrošināt uzņēmumā veiksmīgu komandas pēctecību.

“McDonald’s” ir vadošais ātrās ēdināšanas uzņēmums Latvijā pēc viesu un darbinieku skaita, kā arī finanšu snieguma un investīcijām. “McDonald’s” 12 ēdināšanas vietas Latvijā vidēji gadā apmeklē vairāk nekā 8 miljoni viesu, un “McDonald’s” nodrošina darba vietas 660 darbiniekiem.

“McDonald’s” attīstības licences turētājai Maltas kompānijai “Premier Capital” pieder 147 “McDonald’s” ēdināšanas vietas Baltijas valstīs, Maltā, Grieķijā un Rumānijā, to skaitā 77 “McDrive” um 51” McCafe”, apkalpojot vairāk nekā 118 miljonus viesu gadā um nodarbinot vairāk nekā 8200 cilvēku.

Reklāma
Reklāma

“Premier Capital” ir Maltas kompānijas “Hili Ventures” meitas uzņēmums.

“Hili Ventures” ir “McDonald’s” un “Apple” attīstības licences turētājs vairākās valstīs, kā arī darbojas loģistikas, inženierzinātņu, tehnoloģiju un nekustamo īpašumu jomās.

“Hili Ventures” ir pārstāvēts 10 valstīs Austrumeiropā un Ziemeļāfrikā, un uzņēmumā strādā 9000 darbinieku liela komanda. “Hili Ventures” ir “CMA CGM”, “IBM”, “Konecranes”, “Lenovo”, “Microsoft”, “NCR”, “Diebold Nixdorf” un daudzu citu globālu zīmolu partneris.