Foto- LETA/AFP

Mila Kunisa kļuvusi par “Dior” jauno reklāmas seju 0

Amerikāņu aktrise Mila Kunisa kļuvusi par “Dior” jauno reklāmas seju, ceturtdien paziņojis franču modes nams. “Esmu neizsakāmi priecīga, ka strādāšu ar “Dior”. Šis zīmols ir ikonisks tik daudzos veidos. Tas nosaka modi, eleganci un izsmalcinātību,” vēsta Kunisas paziņojums.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Ja esi dzimis vienā no šiem trīs datumiem, tev uzlikts īpašs “zīmogs” no pagātnes
Veselam
Neredzamās slepkavas: četri ikdienas ieradumi, kas nemanāmi bojā asinsvadus un palielina trombu attīstības risku
Putina nākamais mērķis: militārais eksperts atklāj, kur ienaidnieks plāno ofensīvu 2
Lasīt citas ziņas

28 gadus vecā kinoaktrise reklamēs modes nama 2012.gada pavasara/vasaras “Miss Dior” rokassomiņu kolekciju. Reklāmas kampaņa sāksies jau šajā mēnesī.

Kunisa piebiedrosies veselai aktrišu rindai, kas sadarbojas ar modes namu. Natālija Portmane, ar ko Kunisa spēlēja baleta drāmā “Black Swan” (“Melnais gulbis”), ir smaržu “Miss Dior Cherie” reklāmas seja, savukārt “Oskara” balvas laureāte Čarlīze Terona reklamē parfīmu “J’Adore Dior”. Franču aktrise Mariona Kotijāra reklamē “Lady Dior” rokassomiņas.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.