NEPLP aizliedz Latvijā retranslēt deviņus Krievijas televīzijas kanālus 3

Nacionālā elektronisko plašsaziņas līdzekļu padome (NEPLP) nolēmusi Latvijas teritorijā aizliegt vairākus Krievijas televīzijas kanālus, aģentūrai LETA pastāstīja NEPLP priekšsēdētājas vietnieks Ivars Āboliņš.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Neticami, bet tava auto marka atklāj par tevi vairāk, nekā spēj iedomāties 64
TV24
“Ar šo gājienu viņi iešāva sev kājā!” Amerikā bijušais čekas aģents citējis Rajevu savā raidījumā 122
Ķīnieši ir sašutuši, jo Putina sabiedrotais sola “pakļaut” Krievijas kaimiņus
Lasīt citas ziņas

Viņš informēja, ka NEPLP ir saņemta valsts drošības iestādes sniegta informācija, ka patlaban Latvijā retranslējamo programmu sarakstā ir vairākas programmas, kas iekļaujas tāda Krievijas mediju holdinga sastāvā, kura viens no patiesajiem labuma guvējiem ir iekļauts to personu sarakstā, pret kurām Eiropas Savienības Padome noteikusi sankcijas par Ukrainas teritoriālās integritātes, suverenitātes un neatkarības graušanu.

Atbilstoši NEPLP rīcībā esošajai informācijai programmu “Vremja: dalekoje i blizkoje”; “Bobjor”; “Dom Kino”; “Dom Kino PREMIUM”; “Muzika Pervogo”; “O!”; “Pojehali”; “TELECAFE”; “Peterburg – 5 kanal” viens no patiesā labuma guvējiem ir Eiropas Savienības Padomes sankcijām pakļauta persona Jurijs Kovaļčuks.

CITI ŠOBRĪD LASA

Izvērtējot saņemto un NEPLP rīcībā esošo informāciju, padome nolēmusi aizliegt izplatīt šīs programmas visā Latvijas teritorijā visos NEPLP uzraudzībā esošajos publiskajos elektroniskajos sakaru tīklos uz laiku līdz Eiropas Savienības Padomes noteikto sankciju par Ukrainas teritoriālās integritātes, suverenitātes un neatkarības graušanu atcelšanai pret konkrētu personu (vai personu loku), kura ir tieši vai netieši saistīta ar norādītajām programmām.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.