Ilustratīvs attēls
Ilustratīvs attēls
Foto: PEXELS

Par ienākšanu Latvijas tirgū paziņojis Čehijas meklētājprogrammas izstrādātājs “Glami” 0

“Latvijas Avīze”, AS “Latvijas Mediji”

Latvijas tirgū darbu sāk Čehijas jaunuzņēmuma izstrādātā meklētājprogramma “glami.lv”, kuras mērķis ir palīdzēt tiešsaistes veikaliem sasniegt lielāku auditoriju un iegūt vairāk klientu.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Septiņi seni vārdi, kurus nevajadzētu dot meitenēm 24
Kokteilis
Mākslīgais intelekts nosauc 5 vārdu īpašniekus, kuri kā magnēti pievelk pretējā dzimuma pārstāvjus 21
Kāpēc apklusis Krievijas tirāns? Pēc prezidenta vēlēšanām pazudis Putins
Lasīt citas ziņas

Jaunuzņēmums “Glami” darbojas jau 17 valstīs, tagad ieskaitot arī visas trīs Baltijas valstis. Tas sadarbojas ar vairākiem tiešsaistes veikaliem, spēj pircējiem piedāvāt vairāk nekā sešus miljonus modes preču no 6000 dažādiem zīmoliem.

“Glami” ir izvirzījusi mērķi padarīt savu meklētājprogrammu par pirmo pieturvietu ikvienam, kas vēlas tiešsaistē iegādāties modes preces.

CITI ŠOBRĪD LASA

“Glami” komandā strādā virkne mākslīgā intelekta un mašīnmācīšanās ekspertu, arī programma savā darbībā paļaujas uz mākslīgo intelektu.

“Glami” šīs tehnoloģijas ir izmantojis jau kopš uzņēmuma dibināšanas galvenokārt preču automātiskai iedalīšanai kategorijās un atzīmēšanai, kā arī vizuālo līdzību meklēšanai un produktu atpazīšanai.

“Igaunija, Latvija un Lietuva bijušas mūsu redzeslokā jau kādu laiku, un, vērojot e-komercijas, tajā skaitā modes tirdzniecības, izaugsmi Covid-19 pandēmijas laikā, redzam potenciālu šajā brīdī paplašināties arī Baltijā,” saka Peters Hupka, “Glami” menedžeris Baltijas valstīs.

“”Glami” Baltijas valstīs ienāca 2020. gada jūnijā, pa šo laiku esam pilnveidojuši modes katalogu un sagatavojušies jaunajai modes sezonai. Redzam, ka e-komercijas loma modes tirdzniecībā šodien ir īpaši būtiska. Pirmajos četros darbības mēnešos Baltijā mūsu sadarbības partneri ir saņēmuši pasūtījumus vairāk nekā 350 000 eiro vērtībā, mūsu mērķis ir noslēgt 2020. gadu ar 2 000 000 EUR atzīmi,” komentē P. Hupka. “Biznesa paplašināšanās Baltijā ir bijusi ātrākā “Glami” vēsturē,” viņš noslēdz.

“Glami” savu darbību sāka 2013. gada oktobrī Čehijā, un septiņu gadu laikā uzņēmums ir nodibinājis pārstāvniecības Čehijā, Vācijā, Francijā, Krievijā, Slovākijā, Rumānijā, Ungārijā, Grieķijā, Turcijā, Bulgārijā, Horvātijā, Slovēnijā, Brazīlijā, Spānijā un tagad arī Latvijā, Lietuvā un Igaunijā, un plāno šo valstu sarakstu drīzumā papildināt.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.