Ronalds Baldiņš 41 gada vecumā ir gatavs mest izaicinājumu Eiropas rallijkrosa čempionāta dalībniekiem.
Ronalds Baldiņš 41 gada vecumā ir gatavs mest izaicinājumu Eiropas rallijkrosa čempionāta dalībniekiem.
Publicitātes foto

Biķernieku trasē notiks pasaules rallijkrosa čempionāta dubultposms 1

Gints Narogs, “Latvijas Avīze”, AS “Latvijas Mediji”

Reklāma
Reklāma
VIDEO. “Divas mašīnas pašvaldības policijas atbrauca” – Ogrē slēgts bērnu izveidotais dzērienu veikals
“To bezjēdzīgo brīvdienu 1. maijā sen bija laiks izbeigt.” Sociālo tīklu lietotāju viedokļi par 1.maiju kā oficiālu brīvdienu
Kokteilis
Ja tavas mājas numurā ir kāds no šiem 3 cipariem, tev ir potenciāls sasniegt visu, ko sirds kāro 26
Lasīt citas ziņas

Nākamnedēļ Rīgā – Biķernieku trasē – notiks pasaules rallijkrosa čempionāta dubultposms, kā arī ceturtais etaps Eiropas rallijkrosa čempionātā “Euro RX1” klasē. Tur dalībnieku vidū būs arī divi latvieši.

Latvijai allaž bijuši labi rallijkrosa braucēji – Rei­nis Nitišs savulaik pasaules čempionātā 2014. gadā tika pie bronzas medaļas kopvērtējumā, Jānis Baumanis trīs reizes iekļuvis labāko desmitniekā. Pasaules čempionāta ieskaitē nu mūsējie gan nebrauc. Biķerniekos uz starta dosies Baumanis Eiropas čempionāta klasē, kur viens no viņa sāncenšiem būs cits latvietis – Ronalds Baldiņš, kam tā būs debija šāda līmeņa mačos.

CITI ŠOBRĪD LASA

Baldiņš ir pieredzējis vīrs motoru sportos. Savulaik ticis pie vairākiem Latvijas čempiona tituliem motokrosā, beidzmajos gados pievērsies rallijkrosam. Divas reizes kļuvis par Latvijas čempionu rallijkrosā kroskartu ieskaitē, startējis arī “Rally X Nordic” un “Nitro Rallycross” sacensību seriālos. Nu tiek sperts nākamais solis uz priekšu.

“Piedalīties Eiropas čempionāta sacīkstēs bija pēdējā brīža lēmums, bet, lai tas piepildītos, vēlējos labu auto un komandu, kurai varu uzticēties,” teic 41 gadu vecais Baldiņš, kurš Rīgā pārstāvēs rallijkrosā ne vienu vien pudu sāls noēdušo komandu “EKS”.

“Viņi (“EKS”) ir pierādījuši, ka allaž vēlas uzvarēt un tas saskan ar manu ideoloģiju. Ļoti īsā laikā man būs jāapgūst daudz jauna, bet man galvā ir tikai viena doma – savās mājas sacīkstēs es vēlos cīnīties par augstākajām vietām.

Konkurenti būs spēcīgi, bet es ceru, ka kopā ar “EKS” komandu mēs spēsim izdarīt spiedienu uz čempionāta regulārajiem braucējiem,” teic Baldiņš. “Euro RX1” klasē, kurā sacensības joprojām notiek ar degvielu darbināmās mašīnās, pēc trim posmiem līderis ir zviedrs Antons Marklunds ar 53 punktiem, bet otro vietu ieņem Jānis Baumanis ar 35 punktiem.

Latvijas posma rīkotāju “RA Events” pārstāvis Jānis Unbedahts “Latvijas Avīzei” teic, ka Baumanis un Baldiņš, visticamāk, būs vienīgie mājinieki 3.–4. septembrī Biķernieku trasē gaidāmajās sacīkstēs. Vēl gan var būt kādas izmaiņas trešajā sacensību klasē “RX2e”, kurā arī startē ar elektroautomobiļiem, bet divās galvenajās klasēs dalībnieki šobrīd jau ir zināmi.

Pasaules čempionāta ieskaitē Rīgā būs sezonas otrais un trešais psoms. Pirmajā, kas notika Norvēģijā, uzvarēja četrkārtējais šo sacensību čempions Johans Kristofersons no Zviedrijas. Šis gads pasaules čempionātam rallijkrosā ir īpašs, jo “World RX” klasē pirmo reizi brauc tikai elektroauto.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.