
Pieaug konkurence apģērbu tirdzniecības sfērā 0
Latvijā konkurence apģērbu tirdzniecības sfērā ir pieaugusi, aģentūrai BNS pastāstīja apģērbu tirgotāja “Baltika Latvija” direktore Maruta Ērgle.
Viņa norādīja, ka kopš Latvijā ienāca Zviedrijas apģērbu ražotājs un mazumtirgotājs “Hennes&Mauritz” (H&M), konkurence apģērbu tirdzniecības sfērā ir pieaugusi, bet par spīti tam, vietējā tirgū vēl aizvien ir vieta jauniem tirgus dalībniekiem. Lai arī Latvijā ir pieejams salīdzinoši plašs apģērbu klāsts jauniešiem, plašāks apģērbu piedāvājums derētu nobriedušām sievietēm, kuras jau sasniegušas noteiktu statusu sabiedrībā. Pēc Ērgles teiktā, šajā tirgus segmentā iespējama jaunu tirgus dalībnieku ienākšana.
“Baltika Latvija” direktore sacīja, ka jaunu veikalu, piemēra, H&M ienākšana tirdzniecības centros pulcējusi lielāku apmeklētāju skaitu, līdz ar to apmeklētāju skaits pieaudzis arī citos apģērbu veikalos.
Viņa arī pastāstīja, ka šajā rudens sezonā salīdzinājumā ar iepriekšējā gada attiecīgo periodu, “Baltika Latvija” veikalos nav vērojamas būtiskas izmaiņas pircēju iepirkšanās paradumos, ja neskaita to, ka palielinājies vidējais pirkumu apmērs.
Ērgle arī pastāstīja, ka cilvēki šogad virsdrēbes ir sākuši iegādāties vēlāk nekā pagājušajā gadā.