Foto: LETA

PTAC eiro ieviešanas laikā saņēmis daudz sūdzību; lielākā daļa – pamatotas 0

Patērētāju tiesību un aizsardzības centrs (PTAC) eiro ieviešanas laikā, kad cenas veikalos bija jānorāda gan latos, gan eiro, saņēmis daudz iedzīvotāju sūdzību, otrdien intervijā Latvijas Televīzijas raidījumā “Rīta Panorāma” teica PTAC direktore Baiba Vītoliņa.

Reklāma
Reklāma
Cilvēkstāsts
“Man draudēja publiski, ka mani izkropļos” – saimniecības “Jaunapšenieki” saimniece Agnese par nievām un ļaunumu, ar ko sastopas ikdienā 58
“Ko var iemācīt šādi ģērbušās lektores?” Dzejniece un lektore publiski šausminās un ņirgājas par pasniedzēju apģērbu 531
Ēdam katru dienu! Kuros pārtikas produktos ir visvairāk plastmasas? 32
Lasīt citas ziņas

“Mēs saņēmām diezgan daudz iedzīvotāju sūdzību, īpaši pirmajā periodā – pagājušā gada oktobris līdz decembris un šī gada janvāra sākums. Patērētāji tiešām ļoti sekoja līdzi tam, lai cenas neceļas. Mums ļoti daudz sūdzību bija par viena eiro centa atšķirību konvertācijā,” atzīmēja Vītoliņa.

PTAC direktore arī pastāstīja, ka īpaši daudz sūdzību PTAC saņēma pirmajās divās janvāra nedēļās par sabiedriskā transporta biļetēm.

CITI ŠOBRĪD LASA

Vītoliņa arī atzina, ka lielākā daļa patērētāju sūdzību ir bijušas pamatotas. “Ap 70-80% sūdzību pēc PTAC pārbaudēm bija pamatotas,” teica Vītoliņa.

Jau vēstīts, ka, lai patērētājiem būtu laiks apgūt preču vērtību eiro cenās un sekot līdzi cenu izmaiņām, no 3013. gada 1. oktobra līdz 2014. gada 30. jūnijam tirdzniecības un pakalpojumu sniegšanas vietās gala cenas precēm un pakalpojumiem bija jānorāda gan latos, gan eiro.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.