Publicitātes foto

Ražotājiem no Rīgas ostas pieejams regulārs pārvadājumu maršruts uz Norvēģiju 0

Kuģu satiksme savieno Rīgas ostu ar 50 valstu ostām visos pasaules kontinentos. Regulāri pārvadājumu maršruti iezīmē biznesa attiecības starp kravu izcelsmes un patēriņa tirgiem, vienlaikus tie apliecina ostas uzņēmumu spēju nodrošināt plašu pakalpojumu klāstu un garantēt nemainīgu servisu kvalitāti.

Reklāma
Reklāma
“Tu padarīji mana desmitgadīgā dēla dienu neaizmirstamu!” Ādažos kāds svešinieks no sirds iepriecinājis zēnu, kurš nupat nopircis makšķeri
“Es nerunāju latviski!” Tūrists no Šveices, kurš apguvis latviešu valodu, sašutis, ka vairākās kafejnīcās nevar veikt pasūtījumu valsts valodā 158
13 noslēpumi, kas franču sievietēm ikdienā ļauj izskatīties tik satriecoši 11
Lasīt citas ziņas

“Izdevīga ostas ģeogrāfija, profesionāls klientu serviss 24/7 režīmā, sniegto pakalpojumu ātrums un kvalitāte, konkurētspējīga cenu politika, kā arī citu ostas aģentu rekomendācijas” – tie ir priekšnoteikumi, kurus par labu sadarbībai ar Rīgas ostu un tajā strādājošo “WT Terminal” min skandināvu loģistikas uzņēmuma “Baltic Line” pārdošanas un biznesa attīstības direktors Mika Saarinens.

Kopš 2019. gada “Baltic Line” kopīgi ar ostas uzņēmumu “WT Terminal” ik nedēļu nodrošina Latvijas izcelsmes kravu, lielākoties “Latvijas Finieris” saražotās produkcijas, pārvadājumus uz Norvēģiju.

CITI ŠOBRĪD LASA

“Sadarbība ar “Baltic Line” mums nozīmē prognozējamus kravu apjomus, taču vienlaikus šāds pakalpojums starp Rīgas ostu un citām reģiona lielākajām ostām paver plašākas eksporta iespējas arī citiem vietējiem ražotājiem, kuri savu produkciju var sūtīt šī maršruta ietvaros”, uzsver uzņēmuma “WT Terminal” pārdošanas direktors Jānis Lapiņš.

“WT Terminal” ir otra lielākā stividorkompānija pēc pārkrauto mežsaimniecības kravu apjoma Rīgas ostā. Uzņēmums, kas nodarbojas ar beramkravu un ģenerālkravu, tostarp, arī negabarīta kravu apstrādi, nodrošina arī lielākās žāvēšanas kalšu un šķirošanas jaudas ostas teritorijā.

To darbību vada mākslīgais intelekts – algoritmi, kuri kontrolē visu koksnes žāvēšanas procesu, lai nodrošinātu atbilstošu to kvalitāti. Tāpat uzņēmums piedāvā klientiem materiālu šķirošanu un pakošanu, kas tiek īstenots ar speciāli šim mērķim paredzētu konveijeru līniju.

Uzņēmums specializējies mazo kuģu apkalpošanā, kas ir nozīmīgs transporta veids tādām kravu grupām kā zāģmateriāli, OSB plāksnes un finieris, apaļkoksne, šķelda, graudaugi, kuru galveno pieprasījumu veido Eiropa, īpaši Lielbritānija un Skandināvija.

WT Terminal biznesa stratēģijas pamatā ir nepārtraukta attīstība un pievienotās vērtības pakalpojumi.

“Attīstām ražošanas jaudas, sadarbībā ar Latvijas inženieriem izstrādājam un ieviešam inovatīvas kraušanas tehnoloģijas. Šobrīd notiek darbs pie kraušanas tehnikas efektivizācijas un jaunu IT risinājumu ieviešanas. Savukārt 2022. gada pavasarī plānots pabeigt jaunas beramkravu noliktavas būvniecību, kas termināla uzglabāšanas kapacitāti palielinās vēl par 20 – 25.tūkst.tonnām”, stāsta uzņēmuma pārdošanas direktors J.Lapiņš.

Reklāma
Reklāma

Pozitīvu perspektīvu tālākai sadarbībai ieskicē arī “WT Terminal” partneris “Baltic Line”: “Rīgu arī turpmāk redzam kā mūsu regulāro pārvadājumu ostu, vienlaikus esam ieinteresēti meklēt vēl vairāk Latvijas izcelsmes kravas to pārvadāšanai no Rīgas gan uz Dānijas, gan Norvēģijas ostām”.

Šogad kopā Rīgas ostā pārkrauts 5,74 milj. t mežsaimniecības kravu, kas ir + 8,2 % pret 11 mēnešiem pērn.

Publikācija tapusi sadarbībā ar Rīgas brīvostas pārvaldi

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.