Reklāmai desmito tiesu nevajag
 0

Vai taisnība, ka 10% ES fondu naudas jāatvēl publicitātes prasību izpildei? 


Reklāma
Reklāma

 

Kāpēc ar gadiem pieaug svars? Kaloriju skaitīšana nepalīdzēs, lūk, kas tev jādara
RAKSTA REDAKTORS
“Kad sāku rādīt slaidus par Ukrainu, redzēju, ka vairāki skolēni novērsa skatienu…” Pieredzes stāsts par krievvalodīgajiem jauniešiem 7
“To bezjēdzīgo brīvdienu 1. maijā sen bija laiks izbeigt.” Sociālo tīklu lietotāju viedokļi par 1.maiju kā oficiālu brīvdienu 142
Lasīt citas ziņas

Nē, tā nav. Ir virkne dokumentu – regulu, Ministru kabineta noteikumu, rekomendāciju un skaidrojumu –, kuros sīki un smalki izklāstītas publicitātes prasības jeb noteikumi, kas jāievēro ES finansētu projektu īstenotājiem, taču nevienā no tiem nav minēti procenti vai kā citādi nosaukta summa, kas obligāti jātērē projekta atpazīstamībai. Prasības ir pavisam pieticīgas – ja par ES naudu tiek, piemēram, siltināta skola vai būvēts ceļš, tad darbu vietā jābūt stendam, kurā atrodams ES un attiecīgā fonda logo, kā arī ziņas par pašu projektu. Ja par ES naudu tiek, piemēram, apmācīti cilvēki, tad projekta īstenotāja pienākums ir viņus par to informēt – un tai nav jābūt dārgai reklāmai TV. Citādi, protams, ir tad, ja paša projekta mērķis ir nevis jauna ceļa izbūve vai bezdarbnieku apmācība, bet informācijas sniegšana par to, kā Latvijā tiek tērēta ES nauda.

Tātad – ja par vienu miljonu eiro ES naudas tiek atjaunots ceļš, ES to neliek reklamēt par 100 000 eiro.

 

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.