Foto – Leta/AFP

Riana kļūs par zīmola “Puma” radošo direktori 0

Barbadosiešu dziedātāja Riana iecelta par sporta apģērba zīmola “Puma” radošo direktori, otrdien paziņoja kompānija.

Reklāma
Reklāma
RAKSTA REDAKTORS
“Vesela rinda skolēnu pat ar izciliem eksāmenu rādītājiem nevienā skolā nav tikuši” – konkurss uz Rīgas skolu 10. klasēm kā “Bada spēles”
“Bet ko var gaidīt no privātās iestādes endoskopista, kurš nekad neko nav vadījis, neko vairāk par ārsta sertifikātu nav ieguvis?” Sīviņš asi vēršas pret Abu Meri
Noslēgusies telefonsaruna starp Krievijas diktatoru un ASV prezidentu. Putins paziņojis, ka…
Lasīt citas ziņas

Riana stāsies amatā no janvāra. Viņa kļūs par sieviešu sporta apģērba līnijas seju un zīmola vēstnieci. Iepriekšējo zīmola vēstnieku vidū bijuši vairāki sportisti un slavenības, tai skaitā olimpiskais sprinteris Useins Bolts.

“Puma” sākusi vairāk tērēt mārketingam, cenšoties atgūt pēdējos gados zaudēto tirgus daļu no tirgus līdera “Nike”, kā arī konkurējošā zīmola “Adidas”. Zīmols nesen izveidoja vērienīgu reklāmas kampaņu ar britu futbola komandas “Arsenal” piedalīšanos.

CITI ŠOBRĪD LASA

“Riana mums bija dabiska izvēle,” sacīja “Puma” vadītājs Bjērns Guldens. “Viņas globālais profils, harisma un individualitāte, ambīcijas – šīs īpašības veido ideālu zīmola vēstnieku.”

No nākamā gada Riana ietekmēs jaunākās kolekcijas, kā arī piedalīsies pasākumos un sociālo tīklu aktivitātēs.

Sporta apģērba zīmoli reklāmas kampaņās arvien vairāk iesaista slavenības. Oktobrī “Nike” uzaicināja 27 pazīstamas sportistes uz pasākumu Ņujorkā, savukārt zīmols “Under Armour” septembrī parakstīja reklāmas līgumu ar modeli Žizeli Bundhenu.

Savukārt “Adidas” produktus reklamējušas tādas slavenības kā dziedātājas Rita Ora un Selēna Gomesa, kā arī dizainere Stella Makartnija.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.