“Lidl” veikalos limiti noteikti tiem pamatproduktiem, ko var ilgi uzglabāt: eļļai, konserviem, arī halapenjo pipariem, tualetes papīram un sieviešu higiēnas precēm.
“Lidl” veikalos limiti noteikti tiem pamatproduktiem, ko var ilgi uzglabāt: eļļai, konserviem, arī halapenjo pipariem, tualetes papīram un sieviešu higiēnas precēm.
Publicitātes foto

“Lidl” veikalos nosaka preču iegādes ierobežojumus. Vai šim piemēram sekos arī citi? 0

Sandra Dieziņa, “Latvijas Avīze”, AS “Latvijas Mediji”

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Mākslīgais intelekts nosauc 5 sieviešu un 5 vīriešu vārdus, kas nes laimi to īpašniekiem 30
Notriektā tautumeita 7
Kokteilis
VIDEO. “Ja es, uz veikalu braucot, iekāpju Teslā, nevis “zaporožecā”…” Daugaviņš izsakās par Kariņa skandālu 11
Lasīt citas ziņas

Sāk limitēt pirkumus: Eļļa, konservi un tualetes papīrs – šīs ir tikai dažas no precēm, ko var iegādāties limitētā skaitā “Lidl” veikalos

“Lidl” lēmumu par atsevišķu preču limitu noteikšanu pieņēma pēc tam, kad sākās to pastiprināta izpirkšana. “Limitus noteicām tiem pamatproduktiem, ko var ilgi uzglabāt: eļļai, konserviem, arī halapenjo pipariem. Tāpat limiti noteikti tualetes papīram un sieviešu higiēnas precēm,” sarunā ar “Latvijas Avīzi” skaidro “Lidl” pārstāvis Ingars Rudzītis. Limiti noteikti divās kategorijās – vienā drīkst iepirkt līdz trīs vienībām, otrā – līdz piecām vienībām. “Nav tā, ka drīkst pirkt tikai vienu paciņu,” piebilda Rudzītis. Šo preču saraksts esot garš, un veikalos pie katras preces cenas ir pievienota zīmīte, cik daudz to drīkst iepirkt.

CITI ŠOBRĪD LASA

Atšķirībā no “Lidl” citi veikali neplāno noteikt preču iegādes ierobežojumus.

“Maxima Latvija” pārstāvji pauda – lai arī veikalos vairāk tiek pirkti produkti ar ilgāku uzglabāšanas termiņu, nekādi limiti netikšot noteikti.

Arī “Rimi Latvia” pārstāve Inga Bite pauda, ka veikalu tīkls rūpīgi seko līdzi situācijas attīstībai un sāls pieprasījumam, lai visas preces būtu pieejamas ikvienam pircējam tāpat kā līdz šim, tajā skaitā sāls. “Rimi” e-veikalā jau kopš tā darbības sākuma apjoma ierobežojums ir vien atsevišķām precēm, lai rūpētos par noliktavas darbinieku un kurjeru darba noslodzi un fiziskām iespējām preci piegādāt, īpaši kampaņu periodos, kas ir pieņemta prakse arī citos interneta veikalos pasaulē, piemēram, ierobežojums attiecībā uz lielā iepakojuma ūdens pudelēm vienā pasūtījumā.

Nekādi ierobežojumi pircējiem šobrīd nav ieviesti un netiek plānoti arī veikalu tīklā “Citro”. “Nav arī novērotas būtiskas pieprasījuma izmaiņas pēc kādām konkrētām produktu grupām, izņemot iedzīvotāju ažiotāžu un bažas par rupjā sāls iztrūkumu. Kopumā vērtējot, “Citro” veikalu tīkla pircēji iepērkas pārdomāti, galvenokārt pērk produktus ikdienas patēriņam, iegādājoties to, kas nepieciešams tuvākajām dienām, nevis veido pārtikas rezerves ilgtermiņam,” komentē “Citro” pārstāvis, SIA “Latvian Retail Management” valdes priekšsēdētājs Imants Kelmers. Viņš aicina iedzīvotājus saprātīgi izvērtēt situāciju un nepakļauties ažiotāžai par pārtikas produktu uzkrājumu veidošanas nepieciešamību.

Reklāma
Reklāma

Jau ziņojām, ka pēc Krievijas iebrukuma Ukrainā iedzīvotāji sāka pastiprināti iepirkt pārtikas produktus un dažas mājsaimniecības savus krājumus bija papildinājušas pat par 25 kg vārāmā sāls. Pastiprināts pieprasījums bija novērojams arī pēc griķiem un citiem ilgi uzglabājamiem produktiem. Veikalnieki un ražotāji atzīst, ka noliktavās krājumi ir un pārtikas visiem pietiks.

SAISTĪTIE RAKSTI