Rīgai iebilžu nav 6

Plānotājiem un projektētājiem būšot daudz jāstrādā, vajadzēšot arī saskaņojumu ar UNESCO­ – par iederēšanos arhitektūras ainavā, tomēr Satiksmes ministrija vai Centrāltirgus nebūšot jānojauc.

Reklāma
Reklāma
Ziemeļamerikas indiāņu zvēru horoskops. Uzzini, kurš dzīvnieks esi tu! 17
Krievu murgs Turcijā: turki Krievijas pilsoņus izsēdina no lidmašīnām un neļauj lidot uz citām valstīm 99
4 ikdienišķas un efektīvas lietas: tās palīdz tikt vaļā no liekā svara, ja tev nepatīk sportot 3
Lasīt citas ziņas

Rīgas domes Pilsētas attīstības departamentam iebilžu vai ieteikumu “Rail Baltica” trases projektam nav. Lineta Mikša, domes Pilsētas attīstības departamenta direktora biroja sabiedrisko attiecību vadītāja, stāsta, ka Rīgas ilgtspējīgas attīstības stratēģijā līdz 2030. gadam ir definēts, ka vissvarīgākais sabiedriskā transporta infrastruktūras elements būs Rīgas Centrālā dzelzceļa stacija, tā pildīs multimodālas funkcijas. Šeit būs Latvijā vienīgā “Rail Baltica” pieturvieta. Paredzēts, ka trase varētu ienākt pilsētā no Ērgļu puses līdz Rīgas Centrālajai dzelzceļa stacijai, kā tas parādīts arī abās galvenajās shematiskajās kartēs – transporta infrastruktūras risinājumiem un visai pilsētas struktūrai kopumā.

“Jau šobrīd spēkā esošajā teritorijas plānojumā ir rezervēts koridors sliežu atzara izbūvei no sliežu ceļa Rīga–Jūrmala uz lidostu,” tā L. Mikša. Tātad galvaspilsētas un valsts intereses dzelzceļa būvniecībā sakrīt.

CITI ŠOBRĪD LASA

A. Matīss uzsver – lai Eiropas platuma šaursliežu dzelzceļa projekts atmaksātos, tā būvniecībai ir jāsaņem vismaz 64% liels ārējais atbalsts. Eiropas Komisija pirmajā būvniecības kārtā sola līdz 85% lielu atbalstu. Satiksmes ministrs neslēpj, ka skaidrības par nākamajās kārtās piesaistāmo atbalstu patlaban nav. Lidostas un Rīgas centra savienojums, multimodālais transporta terminālis varēs darboties neatkarīgi no nākamā ES plānošanas perioda atbalsta.


LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.