“SEB banka” sper nākamo soli digitālās attīstības programmā, ieviešot bankas mobilo filiāli, lai risinātu finanšu pakalpojumu pieejamības jautājumu.
“SEB banka” sper nākamo soli digitālās attīstības programmā, ieviešot bankas mobilo filiāli, lai risinātu finanšu pakalpojumu pieejamības jautājumu.
Publicitātes foto

“SEB banka” ievieš būtisku uzlabojumu klientu apkalpošanā – mobilo filiāli 0

Sākot ar šo gadu, “SEB banka” sper nākamo soli digitālās attīstības programmā, ieviešot bankas mobilo filiāli, lai risinātu finanšu pakalpojumu pieejamības jautājumu, vienlaikus mācot klientiem klātienē, kā ērti veikt savus finanšu darījumus, izmantojot internetbanku, mobilo aplikāciju, kā arī video konsultāciju formu.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Nosaukti 8 vārdu īpašnieki, kuriem gribot vai negribot sanāk iekulties nepatikšanās
Kokteilis
Katram cilvēkam ir sava piemērotākā un veiksmi nesošākā krāsa, ko var noteikt pēc dzimšanas datuma. Noskaidro savējo!
Veselam
Izrādās, ka kanēlis patiesībā nemaz netop no kanēļkoka. 4 ēdienu viltojumi jeb produkti, kas nemaz nav tie, par ko tos uzskatām
Lasīt citas ziņas

Šobrīd, kad notiek kodu karšu aizvietošana ar citiem autorizācijas līdzekļiem, mobilā filiāle tiks iesaistīta, lai sasniegtu klientus ar īpašām vajadzībām, kā arī iedzīvotājus reģionos, kur nav “SEB bankas” filiāles.

Mobilā filiāle nodrošina visus ikdienas finanšu pakalpojumus, kas tradicionāli pieejami bankas filiālē (izņemot skaidras naudas darījumus). Pērn pilotprojekta ietvaros mobilās filiāles komanda apkalpoja gandrīz 300 klientu, apciemojot viņus darba vietās.

CITI ŠOBRĪD LASA

“SEB bankas” valdes loceklis Arnis Škapars skaidro, ka bankas mērķis ir nodrošināt pēc iespējas plašāku kvalitatīvu bankas pakalpojumu pārklājumu, piedāvājot tos visdažādākajos kanālos – filiālēs, Klientu centrā, video tikšanās un arī tagad mobilajā filiālē.

“Mobilā filiāle – tā ir iespēja būt pieejamiem klientiem arī tur, kur mums nav tradicionālās filiāles, un būtiskākais – iespēja mācīt un rādīt klientiem, kā lietas paveikt pašiem ērti un ātri,” norāda A. Škapars.

Šobrīd jau virkne pakalpojumu klientiem ir pieejami attālināti, savukārt izrunāt svarīgus jautājumus klienti var video konsultācijas laikā.

“Tāpat mēs joprojām laipni gaidām klientus uz tikšanos klātienē, lai sniegtu savu padomu sarežģītāku finanšu jautājumu risināšanā, piemēram finansējuma saņemšana mājokļa iegādei vai uzņēmuma attīstībai.”

Turklāt mobilās filiāles resursus plānots izmantot, kad nepieciešams sasniegt, piemēram, klientus ar kustību traucējumiem.

Šobrīd, kad notiek kodu karšu aizvietošana ar citiem autorizācijas līdzekļiem, “SEB banka” plāno izmantot mobilās filiāles spēkus, lai sasniegtu klientus ar īpašām vajadzībām, kā arī iedzīvotājus reģionos, kur nav “SEB bankas” filiāles, vienojoties par tikšanos dažādu biedrību vai pašvaldību telpās.

Visaktīvāk mobilo filiāli plānots izmantot, lai sasniegtu privātpersonas viņu darba vietās.

Uzņēmumi, kuros mobilā filiāle bija pērn, augsti novērtē, ka “SEB bankas” komanda ierodas pie viņiem, tādejādi darbiniekiem nav jādomā par ceļu uz filiāli, kuras reģionos ne vienmēr atrodas tuvu.

“Mobilās filiāles vizītes uzņēmumos, lai apkalpotu to darbiniekus kā privātpersonas, tiek piedāvātas, ja uzņēmumā ir vairāk nekā 10 darbinieku,” atzīmē A. Škapars.

Mobilas filiāles aprīkojums ietilps datorsomā un sver līdz 5,5 kilogramiem. Lai nodrošinātu mobilās filiāles darbu šobrīd pat nav nepieciešams elektrības pieslēgums – ar vienu akumulatora uzlādi tehnika var strādāt 8 stundas, skenējot un drukājot dokumentus līdz pat 600 lapām.

Reklāma
Reklāma

Šobrīd mobilajā filiālē iesaistīti “SEB bankas” klientu centra darbinieki, bet tuvākā nākotnē komanda tiks paplašināta, iesaistot arī filiāļu darbiniekus no dažādām Latvijas pilsētām, lai ātrāk nodrošinātu vizītes pie klientiem visā Latvijā.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.