Toms Auškāps un Māris Naglis
Toms Auškāps un Māris Naglis
Publicitātes attēls

Skaties un klausies! Par virinātājiem un olām. 0

Latvijas Reklāmas Asociācijas podkāsts un portāls LA.LV piedāvā vadošo mārketinga, tehnoloģiju, mediju un reklāmas speciālistu viedokļus, par labākajiem risinājumiem un padomiem krīzes pārvarēšanai.

Reklāma
Reklāma
Veselam
Kas notiks ar tavu ķermeni, ja neēdīsi zupas – ļoti interesants fakts
3 lietas, ko nedrīkst glabāt mājās: tās sola bēdas un nelaimes
Kad šis augs uzzied, gaidāmi bada laiki. Šis cikls ir gaužām precīzs… 3
Lasīt citas ziņas

Šajā “Mārketings pret COVID-19” epizodē ar Balticovo komunikācijas un attīstības direktoru Tomu Auškāpu runāsim par virinātājiem un olām.

Toms iepazīstinās ar produktiem, cenu veidošanās politiku, komunikāciju un “2 sekunžu maģiju”. Centīsimies iejusties olu ražotāja kurpēs un izprast saistītos mārketinga izaicinājumus.

CITI ŠOBRĪD LASA

Uzzināsim, kā COVID-19 ietekmē olu produktu ražotāju un kas notiks rīt.

Atvainojamies par skaņas mainīgo kvalitāti un video daļēju neesamību – cīnījāmies ar distanci.

Sarunu vada Māris Naglis.

Video versija

Audio versija

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.