Roberts Bite un Māris Naglis
Roberts Bite un Māris Naglis
Publicitātes attēls

Skaties un klausies! Ko aizgūt no finanšu tehnoloģiju mārketinga? 0

Latvijas Reklāmas Asociācijas podkāsts un portāls LA.LV piedāvā vadošo mārketinga, tehnoloģiju, mediju un reklāmas speciālistu viedokļus, par labākajiem risinājumiem un padomiem krīzes pārvarēšanai.

Reklāma
Reklāma
Veselam
7 produkti, kas visiem šķiet veselīgi, taču patiesībā tādi nav 16
“Pasažieriem bez sejas maskas var tikt atteikta iekāpšana transportlīdzeklī!” Paziņojums autobusa salonā samulsina braucēju 55
Kokteilis
Krišjāņa Kariņa sieva Anda publisko emocionālu vēsti vīra atbalstam: “Es apprecēju vienu no drosmīgākajiem, godīgākajiem, gudrākajiem un labestīgākajiem vīriešiem pasaulē” 435
Lasīt citas ziņas

Šī “Mārketings pret COVID-19” epizode tapusi sadarbībā ar Latvijas Mārketinga Profesionāļu Asociāciju.

Šodien runāsim ar ļoti digitālu produktu un zīmolu – Twino. No grupas mārketinga vadītāja Roberta Bites uzzināsim vairāk par produktu un, kā funkcionē p2p platformu bizness. Iztaujāsim, kā darbojas grupas mārketinga komanda, kā šajās dienās reaģēja finanšu tehnoloģiju sektora uzņēmumi, kādiem kanāliem dod priekšroku, t.sk. mārketinga aktivitātēm ārpus Latvijas tirgus.

CITI ŠOBRĪD LASA

Mēģināsim identificēt, ko no dzirdētās pieredzes varam aizgūt citiem biznesiem – par kādiem kanāliem nedrīkst aizmirst, kādus speciālistus labāk algot pašiem un kāpēc “freelanceriem” ir īstais laiks proaktīvi pieteikties darbā.

Citējot Robertu:

”…jānoliek bizness pirmajā vietā, un savas intereses un ambīcijas mārketingā nedaudz jānosēdina plauktiņā, pagaidām…”

Sarunu vada Māris Naglis.

Video versija

Audio versija