Roberts Bite un Māris Naglis
Roberts Bite un Māris Naglis
Publicitātes attēls

Skaties un klausies! Ko aizgūt no finanšu tehnoloģiju mārketinga? 0

Latvijas Reklāmas Asociācijas podkāsts un portāls LA.LV piedāvā vadošo mārketinga, tehnoloģiju, mediju un reklāmas speciālistu viedokļus, par labākajiem risinājumiem un padomiem krīzes pārvarēšanai.

Reklāma
Reklāma
VIDEO. Kāpēc gurķus tin plēvē? Atbilde tevi pārsteigs
NATO admirālis atklāj, vai ir pazīmes, ka Krievija tuvākajā laikā plāno iebrukt kādā no NATO valstīm
Veselam
8 veidi, kā bērnu izaudzināt par potenciālo psihoterapeita pacientu 13
Lasīt citas ziņas

Šī “Mārketings pret COVID-19” epizode tapusi sadarbībā ar Latvijas Mārketinga Profesionāļu Asociāciju.

Šodien runāsim ar ļoti digitālu produktu un zīmolu – Twino. No grupas mārketinga vadītāja Roberta Bites uzzināsim vairāk par produktu un, kā funkcionē p2p platformu bizness. Iztaujāsim, kā darbojas grupas mārketinga komanda, kā šajās dienās reaģēja finanšu tehnoloģiju sektora uzņēmumi, kādiem kanāliem dod priekšroku, t.sk. mārketinga aktivitātēm ārpus Latvijas tirgus.

CITI ŠOBRĪD LASA

Mēģināsim identificēt, ko no dzirdētās pieredzes varam aizgūt citiem biznesiem – par kādiem kanāliem nedrīkst aizmirst, kādus speciālistus labāk algot pašiem un kāpēc “freelanceriem” ir īstais laiks proaktīvi pieteikties darbā.

Citējot Robertu:

”…jānoliek bizness pirmajā vietā, un savas intereses un ambīcijas mārketingā nedaudz jānosēdina plauktiņā, pagaidām…”

Sarunu vada Māris Naglis.

Video versija

Audio versija