Sūdzības nepamatotas 0

Lielākā daļa Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijas (SPRK) pērn saņemto sūdzību par gāzes apgādi bijušas saistītas ar AS “Latvijas gāze” (“LG”) atteikumu noslēgt jaunu līgumu par dabasgāzes piegādi līdz brīdim, kamēr nav saņemta samaksa par objektā iepriekšējā periodā patērēto gāzi.

 

Veselam
Pamosties plkst. 2.00 vai 3.00 naktī bez iemesla? Iespējams, pie vainas kāds no šiem pārtikas produktiem
Kokteilis
10 lietas, ko darīja 80. gadu bērni un kas šokētu mūsdienu bērnus
RAKSTA REDAKTORS
“Tas neesot iemesls darbnespējas lapai.” Sieviete piedzīvo mulsinošu situāciju pie ārsta, skaidrojumu sniedz Veselības inspekcija
Lasīt citas ziņas

Regulators visas šīs sūdzības atzinis par nepamatotām, skaidrojot, ka “LG” nav tiesiska pienākuma atjaunot dabasgāzes piegādi un noslēgt līgumu ar citu personu, pirms nav nokārtotas parādsaistības par iepriekš gazificētajā objektā patērēto dabasgāzi, liecina SPRK pārskats par enerģijas lietotāju sūdzībām 2011. gadā.

Par gāzes apgādi pērn kopumā SPRK saņēma 39 sūdzības, tostarp 37 bija nepamatotas, bet divas neattiecās uz regulatora kompetenci.  

CITI ŠOBRĪD LASA

Sūdzībās par norēķiniem lietotāji izteica neapmierinātību ar “LG” noteikto norēķinu kārtību, kas paredz veikt samaksu par izlietoto dabasgāzi pēc izlīdzinātā patēriņa. Arī šāda rakstura sūdzības regulators vērtē kā nepamatotas, jo spēkā esošie tiesību akti neparedz lietotāja tiesības vienpusēji mainīt norēķinu kārtību un izvēlēties norēķinus atbilstoši faktiskajam patēriņam.

Jau ziņots, ka Konkurences padome par LG rīcību, prasot jaunajiem klientiem samaksāt iepriekšējo lietotāju parādu, saņēmusi vairāk nekā 100 iesniegumus.

 

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.