Toyota RAV4
Toyota RAV4
Publicitātes foto

“Toyota” Baltijā sasniedz vēlvienu rekordgadu 0

2019.gads “Toyota” automobiļiem bijis lielisks. Vēl viens pārdošanas rekords Baltijas valstīs – 13,115 pārdoti jauni auto, iepriekšējais rekords tika pārspēts par gandrīz 1000 automašīnām, informē uzņēmums “Toyota Baltic”.

Reklāma
Reklāma
Veselam
8 veidi, kā bērnu izaudzināt par potenciālo psihoterapeita pacientu 13
NATO admirālis atklāj, vai ir pazīmes, ka Krievija tuvākajā laikā plāno iebrukt kādā no NATO valstīm
VIDEO. Kāpēc gurķus tin plēvē? Atbilde tevi pārsteigs
Lasīt citas ziņas

No trim Baltijas valstīm Latvijā bijis visstraujākais pārdošanas pieaugums – 20% ar 3218 pārdotām automašīnām. Labākais pārdošanas rezultāts tika sasniegts Lietuvā – pārdoti 5,095 jauni “Toyota” automobiļi, kas ir par 8% vairāk nekā iepriekšējā gadā. 4,802 jaunie  “Toyota” atraduši savus īpašniekus Igaunijā, apsteidzot par 3% pārdošanas apjomus 2018.gadā.

Baltijā “Toyota” automobiļu markai pieder aptuveni 17,6% tirgus, kas ir par 0,1% vairāk nekā 2018.gadā. “Toyota” Igaunijā ir 17,5% jauno transportlīdzekļu tirgus daļa, 17% Latvijā un 18% Lietuvā.

CITI ŠOBRĪD LASA

Lielākais “Toyota” tirgus daļas pieaugums bija Latvijā ar 1,6% pieaugumu.
Šie rezultāti esot ļoti iespaidīgi, ņemot vērā, ka gada nogalē tika apturēta populārā “Auris” un  “Avensis” pārdošana.

“Neskatoties uz to, ka mēs pārstājām pārdot vienu no mūsu populārākajiem modeļiem “Avensis”, mums tomēr izdevās palielināt savu pārdošanas apjomu un tirgus daļu,” saka “Toyota Baltic” mārketinga nodaļas vadītājs Mareks Maide.

Toyota Baltijā sasniedz vēlvienu rekordgadu

“Tāpat kā pārējā Eiropā, arī Baltijā ir vērojama tendence, ka pircēji dod priekšroku videi draudzīgākiem transportlīdzekļiem,” piebilst Maide.

Populārākie modeļi ir “Corolla” un “RAV4”

Klienti ļoti labi pieņem jaunos auto modeļus. Populārākie 2019. gada modeļi bija jaunās paaudzes “Corolla” un “RAV4”.

“Papildus jaunā “RAV4” popularitātei, “Corolla” ir iemantojusi popularitāti arī ar saviem trim virsbūves tipiem un diviem dažādiem hibrīda elektro motoriem.

Prieks redzēt, ka 90. un 00. gadu populāro luksusa sedanu “Camry” jaunāko paaudzi vērtē gan iepriekšējie auto īpašnieki, gan jaunie klienti,” stāsta M.Maide.

“RAV4” jau gadiem ilgi ir atpazīstama auto statusā. Jaunais “RAV4” domāts gandrīz visiem braukšanas apstākļiem, pateicoties savai jaunajai TNGA-K platformai.

Gandrīz puse no Baltijā pārdotajiem “RAV4” SUV ir hibrīdi: Lietuvā 52%, Latvijā 50,7% un Igaunijā 42%.

Klienti norāda, ka “RAV4” ir ļoti daudzpusīgs automobilis, kas atbilst visām ikdienas vajadzībām, kādas varētu iedomāties, vienlaikus piedāvājot arī augstāko tehnoloģiju drošības iespējas visos braukšanas apstākļos.

Jaunais “RAV4” ir patiess veiksmes stāsts – tam pieder 30% tirgus daļa savā segmentā. Trīs Baltijas valstīs “RAV4” pārdošanas apjoms pieadzis gandrīz uz pusi – 49% līmenī. Klientiem tika piegādātas 3,708 jaunas automašīnas.

Reklāma
Reklāma

Salīdzinājumā ar 2018. gadu izaugsme visizteiktākā bija Igaunijā – tika pārdoti 1544 jauni “RAV4”, kas veidoja pārdošanas pieaugumu 64% apmērā.

“Corolla” nepārtrauktā popularitāte palīdz saglabāt jauno auto tirgu daudzveidīgu, piedāvājot pievilcīgu alternatīvu SUV. “Corolla” pieder 30,9% no atbilstošā segmenta Igaunijā, 33,6% Lietuvā un 36,4% Latvijā.

“Corolla” pircēji dod priekšroku arī hibrīdiem. Pirmo reizi “Corolla hatchback” un vagons tika piedāvāts ar diviem hibrīda motoriem. 1,8 – vai 2,0-litru dzinēju. Rezultāti par 2019. gadu liecina, ka 42,3%, 39% un 44% Corollas kā hibrīdi priekšroku deva attiecīgi Igaunijā, Latvijā un Lietuvā.

“Toyota” gūst panākumus ar hibrīdiem

Toyota piedāvā visplašāko un daudzveidīgāko jebkura automobiļa ražotāja hibrīdautomobiļu klāstu. Sākot ar pagājušo gadu, katrs “Toyota” hibrīdauto  ir ar 10 gadu garantiju hibrīd baterijai. Tas ir labi ietekmejis pārdošanas apjomus.

Pērn Baltijā kopumā pārdoti 5,597 “Toyota” hibrīdauto, pieaugums par 1,224 automašīnām un par 40% vairāk nekā 2018. gadā. 846 hibrīdi atrada savu jauno mājvietu Igaunijā, kas ir vairāk nekā 50% pieaugums.

Vispamanāmākā izaugsme bija Latvijas tirgū, kur salīdzinājumā ar iepriekšējo gadu 1,284 jauni hibrīdauto sasniedza 55% pieaugumu. Lietuvā tika pārdoti 2,467 jauni “Toyota” hibrīdauto, pieaugums par 23%, salīdzinot ar 2018. gadu.

Šie rezultāti skaidri parāda, ka hibrīdtehnoloģijas ir kļuvušas par normu, proti, 47% no 2019.gadā pārdotajām jaunajām Toyota bija hibrīdauto.

“Tas, ka gandrīz katra otrā Toyota tika pārdota kā hibrīds, pierāda gan ražotāja vides ilgtspējas stratēģiju, gan mūsu Baltijas pircēju mainīgo izvēli. Vairāk nekā 20 gadu darbs hibrīdtehnoloģiju attīstībā un vairāk nekā 14 miljoni pārdoto hibrīdautomobiļu ir nenovērtējama pieredze, kas ļauj piedāvāt plašu un daudzveidīgu hibrīdautomobiļu izvēli mūsu klientiem,” norāda M.Maide.

“Šīs desmitgades laikā hibrīdi ir ceļš, pa kuru iet, ja vēlaties komfortu, saprātīgu degvielas patēriņu un uzlādes vai uzpildes laikus.

“Toyota” līniju turpmākajos gados papildinās vairāki jauni ekonomiski auto modeļi. Tas nozīmē, ka Toyota turpinās piedāvāt mūsu klientiem labāko braukšanas komfortu un garantēto Toyota uzticamību, kā arī 10 gadu hibrīda akumulatora garantiju,» piebilst Maide.

“PROACE” iekato komerc transporta tirgu

Pateicoties saviem daudzveidīgajiem risinājumiem, “Toyota PROACE” novērtē gan komerc, gan privātie klienti. Pēdējos trīs gados “PROACE” ir strauji palielinājusi savu tirgus daļu, līdz 2019. gadam sasniedzot 18,6% savā segmentā.

Jaunais “Toyota PROACE” ienāk tirgū piedāvajot trīs virsbūves tipus un divas dažādas riteņu bāzes. Piedāvājot viegli pielgāojamu auto platformu visām transporta vajadzībām.

“Toyota” piedāvā uzticama komercauto praksi- 5 gadu vai 200 000 km garantiju.