Foto: Ieva Leiniša/ LETA

“Trakās dienas” šogad norisināsies tikai internetā 0

Tirdzniecības centra “Stockmann” iepirkšanās akcija “Trakās dienas” šoruden norisināsies tikai internetā, vietnē “crazydays.com”, aģentūru LETA informēja SIA “Stockmann” mārketinga vadītāja Dace Kokina.

Reklāma
Reklāma
Numeroloģija un skaitļu maģija: kā jūsu tālruņa numurs ietekmē jūsu likteni un kad to mainīt? 1
Neizmet, turpini izmantot – 10 praktiski pielietojumi ikdienā tavam vecajam viedtālrunim 7
Krievijā valda histērija: izbojāta Putina inaugurācija 178
Lasīt citas ziņas

Viņa pavēstīja, ka “Trakās dienas” norisināsies no 30.septembra līdz 11.oktobrim.

Tostarp modes un mājas preču klāstā tiks piedāvāts vairāk nekā 2000 dažādu preču. Pirmo reizi būs pieejama arī kolekcija “Spoka ilgtspējīgās izvēles”, kurā būs iespējams iegādāties ilgtspējīgo zīmolu preces.

CITI ŠOBRĪD LASA

“Stockmann” direktore Dace Goldmane norādīja, ka “Trakās dienas” ir gadiem veidota akcija, kura kļuvusi par “Stockmann” klientu tradīciju. Taču, lai radītu drošu iepirkšanās vidi pandēmijas apstākļos, “Trakās dienas” šogad pārceltas uz digitālo vidi. “Tā īpaši svarīga patlaban – mainīgajos pandēmijas ietekmes apstākļos pasaulē,” viņa teica.

Goldmane atzīmēja, ka uz nākamo gadu kompānija skatās cerīgi, kad modes un mājas preču “Trako dienu” piedāvājumu klāstam, varētu pievienot arī kosmētikas un delikatešu nodaļas piedāvājumus.

Pavasarī “Trakajās dienās” interneta veikalā tika veiktas vairāk nekā 357 000 sesijas un apkalpoti vairāk nekā 170 000 klientu.

LETA jau ziņoja, ka “Stockmann” pagājušajā gadā strādāja ar 40,624 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 3% mazāk nekā gadu iepriekš, savukārt kompānijas peļņa samazinājusies par 25,7% – līdz 940 773 eiro.

Kompānija “Stockmann” reģistrēta 1998.gadā. Uzņēmuma pamatkapitāls ir 2,775 miljoni eiro. “Stockmann” pilnībā pieder 1862.gadā dibinātajai Somijā reģistrētajai “Stockmann”.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.