Uzņēmumu reģistra kvalitātes vadības sistēma uzvar starptautiskā konkursā “The International Quality Awards 2018” Londonā.
Uzņēmumu reģistra kvalitātes vadības sistēma uzvar starptautiskā konkursā “The International Quality Awards 2018” Londonā.
Publicitātes foto

Uzņēmumu reģistra virtuālā asistente guvusi atzinību Londonā 0

21. novembrī Uzņēmumu reģistra (UR) kvalitātes vadības sistēma ieguva balvu starptautiskā konkursā “The International Quality Awards 2018” par izcilu rezultātu sniegšanu kategorijā “Inovāciju ieviešana, izmantojot kvalitātes metodes” (Innovation through Quality Methods) sabiedrisko pakalpojumu jomā.

Reklāma
Reklāma
Cilvēkstāsts
“Man draudēja publiski, ka mani izkropļos” – saimniecības “Jaunapšenieki” saimniece Agnese par nievām un ļaunumu, ar ko sastopas ikdienā 58
“Ko var iemācīt šādi ģērbušās lektores?” Dzejniece un lektore publiski šausminās un ņirgājas par pasniedzēju apģērbu 531
Ēdam katru dienu! Kuros pārtikas produktos ir visvairāk plastmasas? 32
Lasīt citas ziņas

Viens no projekta rīkiem ir Latvijas uzņēmējiem pazīstamā virtuālā asistente UNA. Uzņēmumu reģistrs ir vienīgā institūcija no Latvijas, kas ieguva apbalvojumu.

UNA ir pirmā Latvijas valsts pārvaldes virtuālā asistente un viena no pirmajām Eiropā. Šī uzvara nozīmē starptautisku atzinību un atpazīstamību valsts pārvalžu un virtuālo asistentu jomā, uzsver UR vadītāja Guna Paidere.

CITI ŠOBRĪD LASA

“Esam vienā līmenī ar globālo risinājumu gigantiem, kas mums piešķir pasaules mēroga kvalitātes standartu. Turklāt tas parāda, ka valsts pārvalde Latvijā kļūst arvien progresīvāka un uzņēmējiem draudzīgāka,” stāsta G. Paidere.

UR kvalitātes vadības sistēma nominācijā par sabiedrisko pakalpojumu inovācijām valsts/pašpārvaldes nozarēs un nevalstisko organizāciju darbībā tika novērtēta kā labākais risinājums nacionālajā mērogā un iekļuva finālā.

Starptautiskā līmenī izvērtēšana un apbalvošana notika 21. novembrī Londonas elitārajā konferenču centrā “De Vere Grand Connaught Rooms”.

Virtuālo asistenti sadarbībā ar Uzņēmumu reģistru ir izstrādājis uzņēmums “Tilde”. UNA palīdz UR klientiem lielu daļu pakalpojumu saņemt 24 stundas diennaktī, 7 dienas nedēļā un ir pieejama gan mājaslapā, gan sociālajā tīklā “Facebook”.

Virtuālā asistente iestādes klientiem sniedz informāciju par uzņēmumu nodibināšanu un likvidēšanu, kā arī ziņas par dokumentu virzību. Kopš darbības uzsākšanas UNA sniegusi atbildes jau uz vairāk nekā 31 000 klientu jautājumu.

“Lepojamies, ka esam vieni no pirmajiem pasaulē, kas ieviesuši mākslīgā intelekta atbalstītus virtuālos asistentus klientu apkalpošanā valsts pārvaldē. Uzvara un starptautisks novērtējums liecina, ka virtuālo asistentu iekļaušana iestādes vai uzņēmuma darbplūsmā ļauj sasniegt jaunu kvalitātes līmeni,” norāda uzņēmuma “Tilde” Valodas tehnoloģiju biznesa attīstības vadītāja Diāna Butina.

Viņa atzīmē, ka UNA ir īpaša ar to, ka spēj analizēt dabīgo valodu, kādu ikdienā izmanto cilvēki, un mācās no saziņas ar klientiem.

Reklāma
Reklāma

“Šo darbu darījām ar lielu aizrautību, mūsu izaicinājums bija, lai saziņas pieredze ar virtuālo asistenti UNA būtu līdzvērtīga sarunai ar Uzņēmumu reģistra speciālistu.”

Šis konkurss nav vienīgais, kurā piedalās UNA. Virtuālā asistente pretendē arī uz balvu OECD (Ekonomiskās sadarbības un attīstības organizācija) Valsts sektora inovāciju centra (OPSI) Publiskā sektora inovāciju konkursā 2018 (Embracing Innovation in Government. Global trend 2018).

UNA risinājums OECD organizētajos pasākumos tiks vērtēts novembrī inovāciju konferencē Parīzē un “World Government Summit’s Edge of Government” 2019. gada februārī Dubaijā.

“Tilde” ir viens no Eiropas vadošajiem valodu tehnoloģiju uzņēmumiem. Attīstot mākslīgā intelekta tehnoloģijas, “Tilde” nodrošina atbalstu valodu dzīvotspējai digitālajā laikmetā.

Uzņēmuma izstrādātie risinājumi ietver mašīntulkošanas sistēmas, virtuālos asistentus, runas atpazīšanu un runas sintēzi, kā arī pareizrakstības rīkus

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.