Biedrības “Latvijas Ceļu būvētājs” valdes priekšsēdētājs Andris Bērziņš piedalās diskusijā “Ceļu projektu kvalitāte, to ietekme uz būvprocesu, ceļu ekspluatāciju un satiksmes drošību”.
Biedrības “Latvijas Ceļu būvētājs” valdes priekšsēdētājs Andris Bērziņš piedalās diskusijā “Ceļu projektu kvalitāte, to ietekme uz būvprocesu, ceļu ekspluatāciju un satiksmes drošību”.
Foto: LETA

Valsts budžetā ceļu remontiem nāksies atrast 100 līdz 140 miljonus eiro 0

Šogad biedrība, “Latvijas Ceļu būvētājs” (LCB) vēsturisko portfeli ar informāciju par valsts autoceļu un tiltu stāvokli uz Saeimu nesīs jau krietnu brīdi pirms cita portfeļa iesniegšanas, kurā parasti ir valsts budžeta projekts.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Mākslīgais intelekts nosauc 5 sieviešu un 5 vīriešu vārdus, kas nes laimi to īpašniekiem 30
Notriektā tautumeita 7
SVF: Krievijas ekonomika augs straujāk par visām pasaules attīstītajām ekonomikām 137
Lasīt citas ziņas

Saeimas priekšsēdētājai Inārai Mūrniecei LCB portfelis tiks nodots piektdien, 30. novembrī plkst. 9.30.

LCB valdes priekšsēdētājs Andris Bērziņš skaidro, ka jaunajā Saeimā aptuveni pusei deputātu pagaidām vēl nav parlamentārā darba pieredzes.

CITI ŠOBRĪD LASA

Iespējams arī, ka viņi nemaz nezina, kāds ir patiesais ceļu un tiltu stāvoklis valstī, kā arī viņiem varbūt būs pārsteigums, uzzinot, ka 2020. gadā vairs nebūs Eiropas Savienības fondu finansējuma ceļu nozarei. Aptuveni 100 līdz 140 miljonus eiro nāksies atrast valsts budžetā.

“Lai šis nebūt ne vieglais pienākums deputātiem neuzkristu kā sniegs uz galvas, esam laikus sagatavojuši informāciju ar pamatskaitļiem par reālo situāciju, kas, cerams, noderēs, sākot strādāt ar 2019. un pēc tam ar 2020. gada budžetu projektiem,” norāda A. Bērziņš.

Portfelī uz Saeimu reizē ar informāciju tiks nogādātas arī vēstules Saeimas priekšsēdētājai un deputātiem ar situācijas skaidrojumu un aicinājumu pievērst īpašu uzmanību jaunā valsts budžeta projekta sadaļai par finansējumu valsts autoceļiem.

A. Bērziņš atzīmē, ka uzņēmumā “Somdaris” izgatavotais portfelis, kuru LCB iesniegs Saeimā, ir nācis pasaulē tālajos pagājušā gadsimta astoņdesmitajos gados – laikā, kad daļa sabrukuma stāvoklī nonākušo valsts autoceļu un tiltu tika remontēti pēdējo reizi. Šogad to iesniegs Saeimā jau ceturto reizi.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.