Foto-Shutterstock

Vecākajam “Swedbank” mobilās lietotnes klientam ir 95 gadi 0

Vecākajam “Swedbank” mobilās lietotnes klientam ir 95 gadi, savukārt jaunākajam – septiņi gadi. Vecuma grupas mobilās lietotnes izmantošanā pārstāvētas visdažādākās, populārākā vecuma grupa ir 25-35 gadi, informē “Swedbank” pārstāve Vineta Savicka.

Reklāma
Reklāma
Kāpēc ar gadiem pieaug svars? Kaloriju skaitīšana nepalīdzēs, lūk, kas tev jādara
VIEGLAIS TESTS. Ja nevari atbildēt 100% pareizi uz šiem jautājumiem, tad tu neesi pārāk gudrs
RAKSTA REDAKTORS
“Kad sāku rādīt slaidus par Ukrainu, redzēju, ka vairāki skolēni novērsa skatienu…” Pieredzes stāsts par krievvalodīgajiem jauniešiem 264
Lasīt citas ziņas

“Swedbank” mobilo banku mēnesī lieto jau vairāk nekā 82 000 klientu.

Līdz ar mobilās lietotnes iespēju ieviešanu klientu saskarsme ar banku pieckāršojusies. Populārākais pakalpojums mobilajā lietotnē ir konta atlikuma apskatīšana, vien pakratot savu viedtālruni. To mēnesī izmanto 1,7 miljonus reižu. Tas nozīmē, ka klienti apskata savu atlikumu lietotnē vidēji 20 reizes mēnesī.

CITI ŠOBRĪD LASA

Pagājušajā gadā “Swedbank” ieviesa iespēju nosūtīt nelielas summas pazīstamiem saņēmējiem bez koda, savukārt šogad – iespēju nosūtīt naudas pieprasījumu tieši no mobilās lietotnes ar SMS vai e-pastā. Naudas sūtīšanā vecākajam lietotājam ir 92 gadi, savukārt jaunākajam – deviņi gadi.

“Mobilajam telefonam draudzīgu risinājumu izveidošana ir mūsdienu spilgta tendence un arī skats nākotnē. “Swedbank” aktīvi investē mobilās lietotnes attīstībā. Šobrīd koncentrējamies uz pakalpojumiem, kas ir interesanti un saistoši katram lietotājam ikdienā. Piemēram, uz pakalpojumiem, kas ir pieejami arī bez autorizācijas. Turpināsim attīstīt dažādus ērtus pakalpojumus mobilajā lietotnē, tostarp arī autorizācijas jauninājumu virzienā,” saka “Swedbank” Baltijas Klientu servisa kompetenču centra vadītājs Ģirts Bērziņš.

Mobilās bankas pirmsākumi meklējami jau 2000.gadā, ar katru gadu tā pilnveidojusies, piedāvājot klientiem arvien vairāk iespēju.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.