Ilustratīvs foto.
Ilustratīvs foto.
Foto – Sintija Zandersone/LETA

Veikalu tīkla “Mego” pārvaldītāja apgrozījums pērn pieauga par 5,1% 0

Veikalu tīkla “Mego” pārvaldītājs “Lenoka” pērn strādāja ar vairāk nekā 200 miljonu eiro apgrozījumu, kas provizoriski ir par 5,1% vairāk nekā gadu iepriekš, aģentūru LETA informēja “Mego” valdes loceklis Igors Šihmans.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Septiņi seni vārdi, kurus nevajadzētu dot meitenēm 24
Kokteilis
Mākslīgais intelekts nosauc 5 vārdu īpašniekus, kuri kā magnēti pievelk pretējā dzimuma pārstāvjus 21
Kāpēc apklusis Krievijas tirāns? Pēc prezidenta vēlēšanām pazudis Putins
Lasīt citas ziņas

Pērnā gada laikā “Mego” apkalpoja vairāk nekā 30 miljonus pircēju.

Veikalu tīkla valdes loceklis norādīja, ka pēdējo gadu laikā “Mego” veikalu tīkls ir palielinājis savu veikalu skaitu.

CITI ŠOBRĪD LASA

Rīgā patlaban ir 52 “Mego” veikali, savukārt reģionos patlaban ir 35 veikali, un drīzumā, 17.martā, tiks atvērts jauns “Mego” Bauskā, Dārza ielā 20. Visvairāk veikalu ārpus Rīgas ir Latvijas otrajā lielākajā pilsētā Daugavpilī, kur ir seši “Mego”, tai skaitā diennakts veikals Viestura ielā. Patlaban “Mego” tīklā ir pieci diennakts veikali.

Viņš atklāja, ka šogad plānots ne tikai atvērt jaunus veikalus, bet arī renovēt esošās tirdzniecības platības gan Rīgā, gan reģionos. Vienlaikus Šihmans norādīja, ka “Mego” izskata iespējas padarīt veikalu tīklu videi draudzīgāku, ieviešot papīra maisiņus un galda piederumus, atkritumu šķirošanas iespējas, kā arī visās preču kategorijās piedāvājot arvien plašāku vietējo zemnieku un ražotāju produkciju par konkurētspējīgām cenām.

Kā atzīmēja Šihmans, pērnā gada biznesa rezultāti un stabilā attīstība liecina, ka uzņēmuma biznesa stratēģija veidota pareizajā virzienā, ievērojot nozīmīgākās tendences mazumtirdzniecības veikalu jomā.

Viņš uzsvēra, ka iepriekšējā gadā “Mego” sāka attīstīt diennakts veikalu tīklu un patlaban Latvijā ir vienīgie, kas piedāvā iespēju pircējiem par draudzīgām cenām iegādāties plaša sortimenta preces jebkurā diennakts laikā.

Kā liecina tirgotāja sniegta informācija, starp pirktākajiem produktiem pērn bija augļi un dārzeņi, kā arī piena produkti, un ik gadu pavasarī novērojama tendence – pieaug pieprasījums pēc dažādiem veselīgiem produktiem un bioloģiskās un ekoloģiskās pārtikas.

LETA jau ziņoja, ka Latvijas uzņēmums “Lenoka”, kas pārvalda mazumtirdzniecības tīklu “Mego”, 2018.gadā strādāja ar 162,281 miljona eiro apgrozījumu, kas ir par 7,9% vairāk nekā gadu iepriekš, savukārt kompānijas peļņa saruka 2,4 reizes – līdz 4,423 miljoniem eiro.

“Lenoka”, kas līdz 2014.gada martam darbojās ar nosaukumu “Palink”, reģistrēta 2003.gada augustā. Tās pamatkapitāls ir 7 713 776 eiro. “Lenoka” pilnībā pieder SIA “Mego”, kas savukārt pieder SIA “Gruodis” (62%), Dmitrijam Karbanovam (18%), SIA “Blackrock Holding West” (10%) un SIA “Blizzard Holding” (10%).

Reklāma
Reklāma

“Mego” ir viens no lielākajiem mazumtirgotājiem, kurš Latvijā darbojas jau kopš 1999.gada. 2014.gada janvāra vidū “Mego” parakstīja līgumu ar veikalu “IKI” apsaimniekotāju “Palink” par tā 100% kapitāldaļu pirkšanu.

Darījuma pilnīgai apstiprināšanai tika gaidīts Konkurences padomes lēmums, kura 2014.gada februāra beigās atļāva “Mego” iegādāties veikalu tīklu “Iki”. Pēcāk mazumtirdzniecības veikali Latvijā, kas darbojās ar “Iki” zīmolu, turpināja darbu ar “Mego zīmolu un “Palink” tika pārdēvēts par “Lenoka”.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.