“Veloinfrastruktūra pilsētā ir apzināts spiediens.” Silenieks par velojoslu risinājumiem un izmešu samazinājumu 51

Veloinfrastruktūra pilsētā ir apzināts spiediens, tā kanāla TV24 raidījumā “Preses klubs”, komentējot velojoslu risinājumu Duntes un Kr. Valdemāra ielās Rīgā, vērtēja Viesturs Silenieks, uzņēmējs, Riteņbraucēju apvienības vadītājs.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
“Man ir lauzta kāja un deguns, pārsista piere, pamatīgs smadzeņu satricinājums…” Horens Stalbe Dobelē nežēlīgi piekauts 33
Mājas
12 senlatviešu ticējumi par Jurģu dienu: kāda šī diena, tāda visa vasara? 25
Putinam draud briesmas, par kurām pagaidām zina tikai nedaudzi 15
Lasīt citas ziņas

Viņš skaidroja tā, ka jāņem vērā apsvērums par Sarkandaugavas iedzīvotāju paradumiem. Proti, ja cilvēks dzīvo Sarkandaugavā, kādas ir viņa iespējas ar velosipēdu nokļūt Rīgas centrā – vai nu tas ir Ganību dambis vai Duntes iela.

Pēc Silenieka domām, neviena no šīm ielām nav droša, jo pa abām pārvietojas kravas automašīnas.

CITI ŠOBRĪD LASA

Tiesa, viņš arī norāda, ka ir naivi cerēt, ka tagad, kad ir izveidotas velojoslas Valdemāra ielā, Sarkandaugavas iedzīvotāji uzreiz sāks pārvietoties ar velosipēdu.

“Tas nebūs nākamās dienas lēmums,” uzsvēra Silenieks.

Viņš vērsa uzmanību uz Rīgas pilsētas plāniem, proti, ka Rīgas centrā ir paredzēta klimatneitrālā zona, līdz 2027.gadam par 20% samazinot CO2 izmešus.

Un samazināt tos var šādi: “Visi, kam ir izpūtēji, tos ārā”.

Pēc Silenieka teiktā, veloinfrastruktūra ir ne tikai apstākļu radīšana drošākai braukšanai, bet tas ir arī apzināts spiediens uz to, lai būtu neērtāk braukt ar autotransportu, radot alternatīvu braukšanai citā veidā.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.