“Tildes Jumis” biznesa attīstības vadītājs Viesturs Slaidiņš.
“Tildes Jumis” biznesa attīstības vadītājs Viesturs Slaidiņš.
Publicitātes foto

Viesturs Slaidiņš: Pandēmija IT nozari Latvijā padarīja stiprāku 0

Autors: Viesturs Slaidiņš, sistēmas “Tildes Jumis” biznesa attīstības vadītājs

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Septiņi seni vārdi, kurus nevajadzētu dot meitenēm 24
Kokteilis
Mākslīgais intelekts nosauc 5 vārdu īpašniekus, kuri kā magnēti pievelk pretējā dzimuma pārstāvjus 21
Kāpēc apklusis Krievijas tirāns? Pēc prezidenta vēlēšanām pazudis Putins 124
Lasīt citas ziņas

Covid-19 pandēmijas izraisītā krīze piespieda uzņēmumus pielāgoties jauniem apstākļiem un īsā laikā veikt izmaiņas, kam daudzi nevarēja saņemties vairākus gadus.

IT nozarei šis izolācijas periods nozīmēja ilgas, saspringtas darba dienas un risinājumu meklēšanu neordinārām situācijām.
CITI ŠOBRĪD LASA

Domāju, ka tas nozari kopumā padarīja spēcīgāku, kā arī būtiski palielināja pieprasījumu pēc informācijas tehnoloģiju produktiem un pakalpojumiem.

Redzamākās izmaiņas bija attālināta darba ieviešana, kas prasīja izveidot atbilstošu infrastruktūru un daļu informācijas pārnest uz mākoņkrātuvēm.

Tas tieši ietekmēja arī mūsu darbu, jo Latvijā populārākās grāmatvedības un uzņēmuma vadības sistēmas “Tildes Jumis” mākoņrisinājuma “Tildes Jumis Pro” jauno lietotāju skaits martā un aprīlī pieauga divarpus reizes straujāk nekā šajos mēnešos pirms gada.

Risinājums uzņēmumu vadītājiem sniedza iespēju piekļūt finanšu datiem faktiski no jebkuras vietas, jebkurā laikā un no dažādām ierīcēm, kaut viedtelefona.

Tādējādi uzņēmuma vadītāji varēja operatīvi analizēt krīzes radīto triecienu un nekavējoties pieņemt lēmumus.

Pēc pavasara piedzīvojumiem un pārdzīvojumiem gan IT nozare, gan Latvijas uzņēmējdarbības vide kopumā ir gatavāka negaidītiem pavērsieniem.

Liela daļa uzņēmumu jau ir izveidojusi nepieciešamo vidi efektīvam attālinātam darbam un spēs sekmīgi darboties arī rudens izolācijas periodā, ja tāds iestāsies.

Savukārt IT pakalpojumu sniedzējiem ir jaunas zināšanas un iestrādes, kā palīdzēt klientiem tikt galā ar negaidītiem izaicinājumiem.

Šajā publikācijā paustais ir autora viedoklis, kas var nesakrist ar LA.LV redakcijas redzējumu.
SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.