Sportisti – lēnākie? 3

Joprojām atturoties no ceļu uzturētāju nepietiekami argumentētas kritizēšanas un mēģinot labot pašu braucēju rīcību, komentēt iespējamos cēloņus šoreiz ļaušu zēniem, kuru vārdi visai pazīstami Latvijas autosportā, kuri nekad nav bijuši dikti lēni un pārlieku piesardzīgi. Bet nu neiztur un sociālajos tīklos (“Facebook”) runā tā.

Reklāma
Reklāma
Kāpēc ar gadiem pieaug svars? Kaloriju skaitīšana nepalīdzēs, lūk, kas tev jādara
RAKSTA REDAKTORS
“Kad sāku rādīt slaidus par Ukrainu, redzēju, ka vairāki skolēni novērsa skatienu…” Pieredzes stāsts par krievvalodīgajiem jauniešiem 7
“To bezjēdzīgo brīvdienu 1. maijā sen bija laiks izbeigt.” Sociālo tīklu lietotāju viedokļi par 1.maiju kā oficiālu brīvdienu 142
Lasīt citas ziņas

Viesturs Saukāns: “Katru dienu pilotēju Jelgavas šoseju šurpu turpu. Redzēju pagājušās pirmdienas rīta traģēdiju, kas atstāja iespaidu uz visu dienu. Redzēju otrdienas rīta šrotu ar septiņām mašīnām, vēlāk ziņas un portālu eksplozija par šo jautājumu. Šos abus rītus savienoja pirmdienas vakars.

Sniga, pietiekami spēcīgi, oranžais tanks varētu braukāt atspēries pa šoseju, taču nespētu notīrīt sasnigušo. Tātad objektīvi – reāli slikti laika apstākļi, reāli slikts segums, apakšā ledus, augšā sniegs. Jā, esmu pa šosejām skrējējs, 98% manu sodu braucēja karjerā ir par ātrumu, bijuši lielāki vai mazāki “panākumi” šajā ziņā. Man ir arī hobijs ar nosaukumu – autosports. Veiktas kādas 30 sacensības gan ziemā, gan vasarā. Sports ir iemācījis, ka un kā var braukt ātri un nečakarējot satiksmi ikdienas apstākļos. Bet autosports ir iemācījis arī to, cik ātri var mainīties situācija, cik ātri var izlēkt no špūres un ielidot problēmās, cik tomēr atšķirīgi dažādos apstākļos uzvedas riepas, kādi fizikas likumi tajos strādā un nestrādā.

CITI ŠOBRĪD LASA

Un tā nu es pirmdienas vakarā braucu pa sniegoto Jelgavas šoseju, redzot, ka esmu gandrīz lēnākais satiksmes dalībnieks. Laikam pārējie zina un prot kaut ko vairāk… Slikti ceļi? Jā, gan ledus, gan bedres. Slikts laiks? Jā, sniga, kusa, sala, atkal kusa. Bet, pilot, vai ar acīm, smadzenēm, labo kāju un visu pārējo tiešām viss ir perfekti? Vai vērts apzināti izaicināt nāvi situācijā, kad viss risks ir totāli acīm redzams, tepat acu priekšā? Piedodiet, es gan pabraukšu ar 70 km/h pāris vakarus gadā, jūs skrieniet tālāk.”

Uldis Galdiņš: “Šķiet, Viesturs visnotaļ precīzi pateicis. Piebildīšu, ka redzamas līdzības ar kaitborda traģēdiju – pārāk daudzi iedomājas, ka valsts katram cilvēkam, katram ceļa, jūras kilometram pieliks klāt uzraugu, glābēju, tīrāmo mašīnu. Nē – viss sākas ar personisko atbildību, kritisku domāšanu un elementārām prāta spējām. Bet pie mums kā jau ierasts – katrā nelaimē vainīga valsts. Mūsu vienmēr apjūsmotajā Igaunijā svētdien bija kārtīgs putenis, un ceļi Tallinas pusē bija briesmīgi, nebraucami, ik pa laikam kāds grāvī, bet man ne brīdi nenāca prātā dusmoties par igauņu neizdarību, jo ir taču sarežģīti laika apstākļi un loģiski, ka uz katra kilometra sniega tīrītājs nedežurē.

Veselam
Keris par negatīvu tendenci: “Arī privātajās ārstniecības iestādēs speciālistu trūkuma dēļ rindas ir kļuvušas stipri garas”
TV24
Rektore: Mēs tērējam par daudz un nopelnām par maz
VIEGLAIS TESTS. Ja nevari atbildēt 100% pareizi uz šiem jautājumiem, tad tu neesi pārāk gudrs
RAKSTA REDAKTORS
“Kad sāku rādīt slaidus par Ukrainu, redzēju, ka vairāki skolēni novērsa skatienu…” Pieredzes stāsts par krievvalodīgajiem jauniešiem