Iepirkšanās un izklaides centrs “Akropole”.
Iepirkšanās un izklaides centrs “Akropole”.
Foto: Karīna Miezāja

Zināms, cik cilvēku apmeklējuši “Akropoli” atklāšanās dienās 0

Jaunatklāto iepirkšanās un izklaides centru “Akropole” pirmo četru darbības dienu laikā apmeklēja 150 000 cilvēku, jaunajā “Apollo Kino” klubā reģistrējušies jau 8000 biedru, savukārt vērienīgās ledus arēnas ledu trīs dienu laikā izmēģināja teju 1500 slidotāji.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Mākslīgais intelekts nosauc 5 sieviešu un 5 vīriešu vārdus, kas nes laimi to īpašniekiem 24
Putins ir izmēģinājis jaunu “superieroci”, kādu pasaule “vēl nav redzējusi” 156
Mistika: pie Ukrainas robežas atvēries milzīgs krāteris, ko dēvē par “portālu uz pazemes pasauli”
Lasīt citas ziņas

“Mūsu prognozes par gaidāmo apmeklētāju skaitu ir piepildījušās. Pirmajā “Akropoles” darbības dienā to apmeklēja aptuveni 40 000 cilvēku, bet visās četrās atklāšanas dienās jaunajā iepirkšanās un izklaides centrā pabija kopumā 150 000 cilvēku,” pastāstīja “Akropole Rīga” vadītājs un “Akropolis Group” valdes loceklis Kaspars Beitiņš.

“Modernākā un lielākā “Maxima XXX” veikala Latvijā pircēju skaits ir pārsniedzis prognozēto. Pateicoties gan lielajam pašapkalpošanās, gan tradicionālo kasu skaitam, rindmašīnām pie vitrīnām, kā arī citām veikala plūsmas organizācijas viedierīcēm, arī pie šādas apmeklētāju plūsmas pircēju kustība noritējusi raiti. Patiesi augstu novērtējam mūsu pastāvīgo klientu atzinību par pārdomātu veikala dizainu un plašajām ejām, lielu produktu klāstu, kā arī īpašo bagātīgo dārzeņu un augļu izvēli,” atzina “Maxima Latvija” komunikācijas vadītāja Liene Dupate-Ugule.

CITI ŠOBRĪD LASA

Jauno iepirkšanās un izklaides centru “Akropole” dažādu atklāšanas pasākumu ietvaros apmeklēja arī dažādas sabiedrībā zināmas personības.

Tā, piemēram, modes dizainere un žurnāla “L’Officiel” modes redaktore Dace Bahmane atzina, ka, ieejot “Akropolē” pirmo reizi, viņu pārņēmusi vēl nebijusi sajūta un patīkami pārsteidzis plašums un gaisma.

“Sajutos kā ārzemēs! Stiklotie, augstie griesti, pa kuriem ieplūst daudz gaismas, tīkami kontrastēja ar seno ķieģeļu mājām, kurās atrodas veikali un kafejnīcas. Kaut arī vairāki zīmoli, piemēram, “ZARA” un “Reserved”, ir pieejami arī citos tirdzniecības centros, “Akropolē” pārsteidz to plašums, vēriens un daudz plašākais preču sortiments, savukārt Baltijā pirmajā multizīmolu veikalā “Van Graaf” varēja atrast gan sezonas aktuālos trendus, gan pārbaudītas un nezūdošas vērtības.”

Atklāšanas dienā “Akropolē” atradās radio Star FM izbraukuma studija ar Maiju Rozīti-Krištopani un Egonu Reiteru.

“Akropole” ir moderna un iekārtojuma un piedāvājuma ziņā tā ir labākajā pasaules līmenī,” pirmajos iespaidos dalījās radio Star FM ētera personība Maija Rozīte-Krištopane.

“Šeit ir ārkārtīgi plaši un skaistā vēsturiskā mantojuma integrācija dizainā īpaši piesaista uzmanību. Pāris vārdos – kvalitatīvi un grandiozi!”

Savukārt populārā ģimenes bloga “Viens + Viens” autore Laura Grēviņa atzina, ka “Akropolē” viennozīmīgi ir padomāts par to, lai to būtu ērti apmeklēt ģimenēm ar bērniem.

“Pirmais, ko pamanīju – labiekārtota telpa, kurā vecāki var pabarot mazuli un nomainīt autiņbiksītes. Vide šķita ļoti ērta, lai pārvietotos ar ratiņiem un brīvi justos arī ar maziem aktīvistiem, kam patīk skraidīt un iepazīt vidi. Uzrunāja ne vien plašais piedāvājums bērnu apģērbam un rotaļlietām, bet arī daudzās izklaides iespējas ģimenēm, ko līdz šim biju novērojusi vairākos tirdzniecības centros ārpus Latvijas, bet tagad tas ir arī pie mums – te ir gan liela slidotava, gan boulings, gan kino ar ļoti ērtām sēdvietām.”

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.