Mobilā versija
+5.0°C
Sabīne, Sarma, Klaudijs
Pirmdiena, 5. decembris, 2016
11. augusts, 2015
Drukāt

8 ieteikumi, kā veiksmīgi izvēlēties lētās aviobiļetes un pēdējā brīža ceļojumus sociālajos tīklos

Foto - ShutterstockFoto - Shutterstock

Sociālie mediji jau pāris gadus ir kļuvuši par tūrisma biznesu neatņemamu sastāvdaļu, jo tā ir vide, kurā bizness dzīvo līdzās klientiem. Spilgts piemērs tam ir pirms pāris gadiem publicētais aviokompānijas Virgin dibinātāja Ričarda Brensona publicētais aprīļa joks sociālajā vietnē Twitter.com, kad tika solīti lidojumi no Londonas uz Skotiju stikla lidmašīnā. Šis 1. aprīļa joks īsā laikā ieguva milzu popularitāti – kopējais sasniegtās auditorijas apjoms sniedzās krietni vien pāri 3 miljoniem cilvēku, turklāt, salīdzinot ar iepriekšējo gadu, aviolīnijas pārdošanas rādītāji pieauga par teju 6 reizēm, stāsta Latvia Tours direktore Ieva Keiša.

Šis sociālo mediju veiksmes stāsts ir raisījis pastiprinātu interesi par piedāvājumu publicēšanu sociālajos tīklos, speciāli izveidotās grupās vai uzņēmumu profilos. Tādā veidā tiek sasniegts liels lietotāju loks un radīts spēcīgs buzz efekts konkrētajā vietnē. Ņemot vērā, ka pieaug pakalpojumu sniedzēju skaits, kas veicina zemākas cenas biļetēm, pieaug gan krāpnieku, gan nekvalitatīvu piedāvājumu skaits. Ļoti bieži internetā var lasīt, ka cilvēks iegādājies kuponu piedāvājumu par lielisku cenu, taču izrādās, ka nonākot galamērķī vai ceļojuma formēšanas procesā, viņam nākas papildus piemaksāt, kā rezultātā lētais ceļojums vairs nav tik lēts. “Tāpēc, iegādājoties biļetes interneta vidē vai sociālajos tīklos, esiet uzmanīgi,” I. Keiša aicina ceļotājus pievērst uzmanību internetā publicētajiem piedāvājumiem.
“Latvia Tours” TOP 8 ieteikumi, kas ceļot gribētājiem palīdzēs atrast ne tikai lētākas aviobiļetes, bet arī samazināt apkrāpšanas risku.

1. Izpētiet galamērķa sezonu

Jāatceras, ka čartera cena tiek veidota no dažādiem produktiem- tas iekļauj lidojumu, transfēru, kas tūristu nogādā uz viesnīcu, izvēlēto viesnīcu un ēdināšanu, ko tā piedāvā. Vismainīgākais faktors šajā gadījumā ir- viesnīcu cenas.

Nesezonas laikā tās ir zemākas, jo klienti brauc mazāk, viesnīcas ir tikko atvērušās, laikapstākļi ir mainīgi, vēl nav sācies, vai jau beidzies iecienīti karstais laiks. Lai interese būtu lielāka un, lai veicinātu pirktspēju, viesnīcas piemēro atlaides un akcijas. Tas ietekmē arī kopējo paketes cenu. Tādēļ, pirms iegādāties pārsteidzoši lētu piedāvājumu, iesakām painteresēties par sezonu un laikapstākļiem izvēlētajā galamērķī.

2. Slēdziet līgumu

Lai būtu droši, ka saņemsiet pakalpojumu par kuru samaksāts, pārliecinieties, ka jums tiek sniegti visi nepieciešamie dokumenti. Kā arī jāpārliecinās, kādi ir iegādes nosacījumi, jo, iegādājoties ceļojumu, nepieciešams slēgt tūrisma brauciena līgumu, kurā uzrādīti visi iekļautie pakalpojumi, un pirms ceļojuma tiek izsniegtas aviobiļetes jeb vaučeri, kas apstiprina to, ka tūrists dodas ceļojumā – ar kādu aviokompāniju, kādā viesnīcā apmetas u.tml. Ja tās ir aviobiļetes- jābūt rezervācijas numuram, vai apstiprinājumam, kas pierāda, ka biļetes ir iegādātas.

Aviobiļešu rezervācijas iespējams pārbaudīt arī portālā: checkmytrip.com

3. Plānojot ceļojumu, ņemiet vērā dienas, kad izlidot

Lētākās dienas lidojumiem ir otrdiena, ceturtdiena un sestdiena. Izvēlaties laiku, kad vairums cilvēku nevēlas lidot – agrie rīta reisi un vēlākie vakara reisi.

4. Neatlieciet visu uz pēdējo brīdi

Pastāv mīts, ka ceļojumi, kas tiek iegādāti pāris dienas pirms izlidošanas, būs paši izdevīgākie. Ne vienmēr šāda sakarība darbojas. Statistiski labākais laiks, kad rezervēt aviobiļetes, ir vismaz pusotru līdz pieciem mēnešus pirms izlidošanas.

5. Izvēlieties lidot ar pārsēšanos

Tiešie reisi ne tikai ir ērtākie, bet arī – dārgākie. Šajā gadījumā, izvēloties lidot ar pārsēšanos, visbiežāk varēsi ietaupīt naudu. Kā arī vienvirziena maršruts visbiežāk būs neizdevīgāks, nekā maršruts turp un atpakaļ.

6. Neraugoties uz to, ka lidojat draugu pulkā, biļetes iegādājaties pa vienai

Ņemiet vērā, ka aviolīniju rezervāciju sistēmām ir ieprogrammēts triks, kas strādā sekojoši – vairākas vienā reizē iegādātas biļetes maksās konkrētu cenu. Piemērs – viena biļete maksā 100 eiro, savukārt nākamā pasažiera biļete – 200 eiro un sistēma automātiski piešķirs Jums cenu par abām aviobiļetēm – 400 eiro un tieši šī iemesla dēļ vērts pārbaudīt, vai cena vienai un divām personām nav būtiski atšķirīga.

7. Pievērsiet uzmanību no kā iegādājaties biļeti

Reizēm, ieraugot lielisku piedāvājumu internetā, cilvēks ir pārņemts ar ietaupīto naudu un palaiž garām būtiskas lietas, piemēram, iespējamu krāpšanu. Tāpēc iesakām pirkt tikai tās aviobiļetes, kuru izrakstošajām aģentūrām uz mājaslapas ir mazs – IATA – logo. Tā ir Starptautiskā Gaisa transporta asociācija, kas pārstāv aviolīnijas visā pasaulē. Šis logo apliecina, ka aģentūra ir starptautiski sertificēta un apdrošināta, tātad droša pirkuma veikšanai.

Arī tad, ja esat nolēmuši izdevīgāko piedāvājumu meklēt dažādās sociālo tīklu domubiedru grupās, iesakām izvēlēties tūrisma aģentūru publicētus piedāvājumus.

Ir gadījumi, kad tūristi dažādu apsvēru dēļ sevis izvēlētajā ceļojumā netiek un, lai nepazaudētu naudu, piedāvā savas biļetes pārdot. Taču nereti viņi nav iepazinušies ar noteikumiem, ko paredz ceļojuma rīkotājs – vai iespējama vārda maiņa, vai ceļojuma cena nemainās no tā, ja rezervācijā tiek veiktas izmaiņas u.tml. Ar pliku goda vārdu nepietiek – klientam jābūt drošam par ko tiek maksāta nauda. Tādēļ, pirms maksājat privātpersonai – pārliecinieties par noteikto kārtību, kādā konkrētais ceļojuma rīkotājs veic izmaiņas rezervācijā.

8. Novērtējiet tuvumā esošo lidostu piedāvājumu

Noteikti iepazīsties ar cenām lidostās, kuras atrodas Jūsu tuvumā. Nereti ir situācija, kurā, ziedojot divu stundu braucienu ar auto uz citu netālu esošu lidostu, kopā ceļojuma izmaksas samazinās.

Pievienot komentāru

Kad un kāpēc sievietes sāka skūties? Mazs atskats vēsturē (1)Jā, sievietes to dara katru dienu, tomēr ne visas zina, kādēļ vispār sabiedrībā sievietēm ir pieņemts skūt, piemēram, paduses un kājas.
Draugiem Facebook Twitter Google+