Mobilā versija
+8.4°C
Gunārs, Vladimirs, Gunis
Ceturtdiena, 8. decembris, 2016
21. jūnijs, 2014
Drukāt

“Rīgas satiksme” saņem 94 sūdzības par lēmumu norīkot vienvagonu tramvajus (2)

Foto - LETAFoto - LETA

Bērnu un jauniešu centra "Mīlgrāvis" audzēkņi apmeklē tramvaju depo Brīvības ielā.

Rīgas sabiedriskā transporta uzņēmums “Rīgas satiksme” saņēmis 94 sūdzības par lēmumo norīkot vienvagonu tramvajus 2.un 10.maršrutā, aģentūrai BNS pastāstīja kompānijas preses sekretārs Viktors Zaķis.

Viņš norādīja, ka no 1.līdz 19.jūnijam 74 sūdzības saņemtas par 10.maršrutu, bet 20 – par 2.maršrutu. Tāpat saņemti kopumā 24 priekšlikumi par divvagonu tramvaju kursēšanas atjaunošanu vai reisu skaitu palielināšanu attiecīgajos maršrutos. Savukārt viens cilvēks paudis pateicību par lēmumu norīkot vienvagonu tramvaju 10.maršrutā, uzskatot, ka pasažieru plūsma nebija pietiekama, lai ekspluatētu divus vagonus.

“Izmaiņas maršrutos tika veiktas pēc precīzas pasažieru plūsmas izpētes – tika veikta gan e-talona reģistrāciju datu pārbaude, gan fiziska pasažieru skaitīšana vairāku nedēļu garumā. Abas metodes uzrādīja, ka pasažieru skaits tikai atsevišķos reisos ir atbilstošs divvagonu sastāva ekspluatēšanai. Tajos laika posmos, kad pasažieru skaits ir vislielākais arī patlaban 2.un 10.tramvaja maršrutā ikdienā tiek nodrošināts divu vagonu sastāvs,” paskaidroja Zaķis.

Tāpat viņš norādīja, ka visas klientu sūdzības kompānija izskata pēc būtības un attiecīgajos maršrutos veic regulāras pārbaudes, lai noskaidrotu, vai tiešām pasažieru sūdzības par piepildījumu maršrutā ir pamatotas. “Patlaban esam secinājuši, ka pasažieru plūsma ir atbilstoša piedāvātajai tramvaja ietilpībai un viena vagona vai divu vagonu sastāvu ekspluatācijai maršrutā,” teica “Rīgas satiksmes” preses sekretārs.

Zaķis piebilda, ka līdz 1.jūnijam divdaļīgais tramvajs attiecīgajos maršrutos uzņēmumam radīja būtiskus zaudējumus.

“Rīgas satiksme” nodrošina Rīgā pasažieru pārvadājumus ar autobusiem, tramvajiem un trolejbusiem. Uzņēmuma vienīgais īpašnieks ir Rīgas dome

Pievienot komentāru

Komentāri (2)

  1. Kāpēc, ja Es maksāju pilnu biļeti, man ir ar pilnām somām, kā kroplim jāstāv kājās, bet bomži var braukt un **,smirdēt uz nebēdu????

  2. Cinījamais Zaķa kungs!
    Jums nav ne mazākās parezās informācijas par šo maršrutu pasažieru plūsmu. Lielākais pasažieru skaits
    brauc, 2 maršrutā, no pulkstens 7.30.- 19.00. Piemēram 2014.gada 12. augustā no 10.00-11.00 esam vei-
    kuši pasažieru skaitīšanu 2,4 un 5 maršrutos posmā Smiļģa iela, nometņu iela, Uzvaras bulvāris un atpa-
    kaļ.
    1. 2 maršruts 53 pasažieri.
    4 maršruts 34 pasažieri abos vagonos.
    5 maršruts 23 pasažieri abos vagonos.
    2. atpakaļ.
    2 maršruts 48 pasažieri.
    4 maršruts 49 pasažieri abos vagonos.
    5 maršruts 37 pasažieri abos vagonos.
    Otra skaitīšana.
    2 maršruts 46 pasažieri
    4 maršruts 29 pasažieri abos vagonos
    5 maršruts 17 pasažieri abos vagonos
    Atpakaļ.
    2 maršruts 41 pasažieri.
    4 maršruts 47 pasažieri abos vagonos
    5 maršruts 29 pasažieri abos vagonos.
    Vēl mēs saskaitījām pasažierus 14.38 Āgenskalna tirgus-Pārslas iela 2 maršrutā. Bija 78 pasažieri un, ja iekāptu 100 pasažieri tad nebūtu iespējams elpot. Informācija ir par 167 pasažieru ietilpību. Atkal
    acģārnība. Juš varat stāstīt savas gudrības visiem, tikai ne man. Ziniet, ka es lieliski orientējos sa-
    biedriskajā transportā. Es jau neesmu viens, kurš skaita un pārbauda. Starp citu līdzīga situācija ir arī 10 tramvaju maršrutā. Retāk laikam RS bija kauns likt kursēt 2 maršruta tramvajiem. Sestdienas rītos nevar tikt uz darbu, sestdienas vakaros (arī svētdienās un svētku dienās) 2maršruta pasažieriem nav lemts tikt mājās no teātra (pat no piepilsētas izbraukuma) vai brīvdienas izklaides. Lieliski ņīrgājaties
    par cilvēkiem. Šie abi ir maršruti kur dzīvo pensionāri un par tiem jau var paņirgāties. Cita lieta Imanta,
    Zolitūde, Sarkndaugava, Jugala, Mežparks, Ķengarags. Arī 4 un 5 maršrutos noslogoti ir pāris reisi no rīta un pāris vakarā. Paŗējā laikā pasažieru skaits 2 un 10 maršrutos ir lielāks. Šajos maršrutos arī talo-
    nus kompastrē procentuāli vairāk. Dienā, līdz pat 17.00, neko vairāk pasažieru nav arī 7 maršrutā. Kāda
    motivācija ir šeit, atstājot divus vagonus. Labāki cilvēki? No Vangažiem un Ādažiem autobusi brauc biežāk nekā 2 tramvajs. Ari’vakaros satiksme beidzas tikai pēc 23. 2 tramavaja maršruts lōti daudziem ir vienīgais transporta līdzeklis, un RS šos cilvēkus atstāj bandītu varā sestdienas un svētdienas vaka-
    ros, svētku dienās. Arī darba dienās vajadzētu tranvaju 23.15 vai 23.25. Vai tiešām mēs esam 2 šķiras
    pasažieri. PSRS laikos es jau dabūju pacīnīties ar b. Krūmiņu un b. Pūci. Man izdevās uzvarēt. vecie 4
    depo tramvaji, ka’rezultātā pat palikām vispār bez tramvajiem (lūza, sala). Vanoja 4 depo priekšnieku
    visās depo likstās ku 100% vainīgi bija augstaķ minētās amatpersonas. Beigās jau to arī konstatēja RD.
    Biedrs Krūmiņš tad teica, ka 5 maršruta’dzīvo deputāts un tur jaņodršina viss. Vai tagad nav tāpat!
    Vai zaudējumi nav arī 3,4,5,7,9 maršrutos. Cinījamais Zaķa kungs, vajg sniegt pamatotu informāciju.
    Esam vekuši arī aptauju (pavisam neatbilst firmas aptaujas sniegtajai informācijai). No 1000 cilvēkiem
    387 izmanto svu transpotu, jo sabiedriskais transpots nenodrošina ioperativitāti. 369 cilveķi izmantotu savu transportu, bet trūkst līdzekļu degvielai. Sabiedriskajam transportam nevar uzticēties (aiziet visi
    iespējamie maršruti, pēc tam 20-30(pat) minūtēm nav neviena, brauc reti ar kavēšanos, bieži izkrīt reisi. 244 cilvēkiem nav savu mašīnu, ja bu’tu brauktu, jo sabiedriskais transports nenodrošina iespējas
    nokļūt laikā vajadzīgajā vieta’.
    Es biju nevēlama persona RS un ar mani tika galā. 2013, gada 13. aprīlī es nebiju pie savas mašīnas
    stuŗes un cilvēks izpildīja savu uzdevumu. Arī šī lieta vēl nav beigta!
    Standarta atrakstes man nesūtīt, tikai pamatotas un objektīvas. To, ka teiksit, esam vekuši plūsmas
    pārbaudi un ….., nebūs pamatoti. Es nepieprasu divus vagonus, bet pārskatīt sarkstus, un pasažieru vienlīdzību visos maršrutos.

    Jānis Jurēvičs.

Draugiem Facebook Twitter Google+