Mobilā versija
-1.6°C
Antonija, Anta, Dzirkstīte
Trešdiena, 7. decembris, 2016
29. decembris, 2014
Drukāt

“The Interview” ir “Sony” visu laiku veiksmīgākā internetā izdotā filma

The Interview

Kinostudijas “Sony” komēdija “The Interview”, kas aizvainoja Ziemeļkoreju, pēc iznākšanas guvusi rekordlielus panākumus, vēsta vācu raidorganizācija “Deutsche Welle”.

Saskaņā ar svētdien publicētajiem datiem filmas ieņēmumi pirmajā nedēļas nogalē bija apmēram 18 miljoni ASV dolāru (14,7 miljoni eiro), kas galvenokārt nāca no straumēšanas internetā un digitālajām lejupielādēm. “The Interview” ir studijas visu laiku veiksmīgākā internetā izlaistā kinolente.

No izrādīšanas nelielā skaitā kinoteātros iekasēti 2,8 miljoni dolāru (2,3 miljoni eiro).

“Tikai četru dienu laikā “The Interview” izdevies kļūt par “Sony Pictures” visu laiku veiksmīgāko tiešsaistes filmu,” teikts kompānijas paziņojumā. Kopumā filma straumēta aptuveni divus miljonus reižu.

Kinolentes finansiālie panākumi turpināsies, jo tehnoloģiju gigants “Apple” svētdien paziņoja, ka pievienošot filmu “iTunes” katalogam. “iTunes” ir starp populārākajiem digitālo mūzikas ierakstu un filmu tirgotājiem.

Kinolentes uzņemšana izmaksāja 44 miljonus dolāru (36 miljonus eiro).

Kā jau ziņots, plašu rezonansi izraisījusī studijas “Sony Pictures” komēdija “The Interview” stāsta par atentātu pret Ziemeļkorejas diktatoru Kimu Čenunu.

Pēc hakeru kiberuzbrukumiem un draudiem sarīkot teroraktus kinoteātros studija sākotnēji atteicās no filmas izrādīšanas, tomēr, reaģējot uz kritiķu, arī Obamas, pārmetumiem, ka nav pieļaujama izteiksmes brīvības apdraudēšana, nolēma šo lēmumu pārskatīt.

Vairāki simti neatkarīgo kinoteātru ASV pieteicās izrādīt kinolenti pēc tam, kad lielie kinoteātru tīkli no tās izrādīšanas bija atteikušies.

Filmu iespējams noskatīties arī tās tīmekļa vietnē, kā arī “Google” pakalpojumu “YouTube” un “Play” vietnēs un ar “Microsoft” platformas “Xbox Video” starpniecību, tomēr vienīgi ASV.

Pievienot komentāru

Draugiem Facebook Twitter Google+