“Aloja Starkelsen” ražotne
“Aloja Starkelsen” ražotne
Foto – Dainis Bušmanis

“Aloja Starkelsen” plāno eksportu uz Koreju un Japānu 0

Kartupeļu cietes ražotājs “Aloja Starkelsen” izvirzījis mērķi sākt kompānijas ražoto produktu eksportu uz Koreju un Japānu,sacīja kompānijas valdes loceklis Jānis Garančs.

Reklāma
Reklāma
Vai kārtējā krāpnieku shēma? “Telefonā uzrādās neatbildēti zvani. Atzvanot uz numuru, adresāts apgalvo, ka nav zvanījis”
Veselam
Ēdieni, no kuriem labāk izvairīties pirms publiskiem pasākumiem… Tie pastiprināti veido gāzes vēderā 8
Mājas īpašnieki remontdarbu laikā nejauši savā virtuvē atklāj apslēptu mantu
Lasīt citas ziņas

Viņš pastāstīja, ka īpašs uzsvaru kompānija turpmākajā gadā plāno likt uz Āzijas tirgu apguvi, tostarp piedalās Eiropas Savienības organizētā projektā ar mērķi piedāvāt Eiropas bioloģiskos produktus arī Korejas un Japānas tirgum.

“Patlaban vēl neesam ar savu produkciju šajos tirgos, tas ir šā gada izaicinājums to izdarīt. Jau patlaban realizējam produkciju Āzijā, bet konkrēti uz Koreju aizvestas tikai testa kravas, savukārt uz Japānu šogad ļoti ceram uzsākt eksportu,” sacīja Garančs.

CITI ŠOBRĪD LASA

Tāpat viņš pastāstīja, ka uzņēmums šogad arī plāno fokusēties uz jaunajiem produktiem esošajos tirgos. “Aloja Starkelsen” vēlas veidot plašāku izejvielu klāstu citiem Eiropas bioloģisko produktu ražotājiem.

“Vēlamies piedāvāt plašāku klāstu ar funkcionālām bioloģiskajām izejvielām, jo kartupeļu cietei ir ļoti plašs pielietojums,” sacīja Garančs.

Kompānija jau ilgāku laiku ražo uz kartupeļu cietes bāzētus produktus, bet nesen papildinājusi produktu klāstu ar četriem jauniem produktiem, kuru pamatā ir zirņu un pupu milti. Attiecīgo produktu sēriju pilnā apmērā uzņēmums sāka ražot vien pagājušajā gadā. Tāpēc nākamais finanšu gads uzņēmumam paies, iepazīstinot ar šiem produktiem un kopīgi ar klientiem izstrādājot jaunas receptes “Aloja Starkelsen” ražoto produktu, ko pārtikas ražotāji izmanto kā savas produkcijas izejvielas, pielietojumam.

Garančs teica, ka paralēli bioloģisko produktu tirgum Eiropā un ASV attīstās arī un vegāno produktu tirgus. Līdz ar to kopā ar klientiem norit darbs ne tikai pie bioloģisko, bet arī vegāno produktu recepšu izstrādes, lai sekmētu “Aloja Starkelsen” ražotās produkcijas kā izejvielu izmantošanu pārtikas sektorā Eiropā un ASV.

“Vegāno produktu tirgus ļoti strauji attīstās, un arī mēs ticam, ka, samazinot dzīvnieku izcelsmes produktus uzturā, varam darīt tikai labu planētai,” pauda Garančs.

Jau ziņots, ka “Aloja Starkelsen” pagājušajā finanšu gadā, kas ilga no 2017.gada 1.septembra līdz 2018.gada 31.augustam, strādāja ar 8,281 miljona eiro apgrozījumu, kas ir par 0,3% mazāk nekā gadu iepriekš, savukārt kompānijas peļņa saruka par 10,8% – līdz 90 462 eiro.

Reklāma
Reklāma

SIA “Aloja-Starkelsen” pamatkapitāls ir 259 131 eiro. Uzņēmuma lielākais īpašnieks ar 97,93% daļu ir Zviedrijas kompānija “Sveriges Starkelseproducenter, forening”.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.