Publicitātes foto

Animācijas filma “Ledus sirds” palielina tūristu interesi par Norvēģiju 0

Kopš kinostudijas “Disney” animācijas filmas “Frozen” (“Ledus sirds”) iznākšanas trīskāršojies Norvēģijas oficiālās tūrisma vietnes apmeklētāju skaits, vēsta laikraksts “Aftenposten”.

Reklāma
Reklāma
Ēdam katru dienu! Kuros pārtikas produktos ir visvairāk plastmasas?
7 pārtikas produkti un dzērieni, kas veicina grumbu veidošanos un paātrina novecošanos 28
4 ikdienišķas un efektīvas lietas: tās palīdz tikt vaļā no liekā svara, ja tev nepatīk sportot 7
Lasīt citas ziņas

Norvēģijas iedvesmotā filma iznāca novembrī.

Laikā no 28. novembra līdz 31. janvārim arī par 153% palielinājies lidmašīnas biļešu meklējumu skaits no ASV uz Norvēģiju, salīdzinot ar to pašu periodu iepriekšējā gadā, liecina kompānijas “Skyscanner” dati.

CITI ŠOBRĪD LASA

“Filma “Ledus sirds” veicinājusi lielu ārzemnieku interesi,” sacīja programmas “Innovation Norway” pārstāvis. “Konkrētus datus par tās veicināto tūrisma pieaugumu ir grūti iegūt, taču mēs ceram uz pamanāmu iespaidu 2014. gadā.”

Animācijas filma balstīta uz pazīstamā dāņu rakstnieka Hansa Kristiana Andersena pasaku “Sniega karaliene”. Tajā attēlotas tādas Norvēģijas bagātības kā fjordi un tautastērpi.

“Ledus sirds” globālie kases ieņēmumi līdz šim ir 865 miljoni ASV dolāru (641 miljons eiro). Tā ir viena no visu laiku pelnošākajām “Disney” filmām.

“Innovation Norway”, kam pieder vietne “Visit Norway”, samaksājusi “Disney” ievērojamu summu, lai tūrisma aģentūras varētu izmantot filmu mārketinga vajadzībām.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.