Foto-Shutterstock

Apgrozāmie līdzekļi uzņēmumā – kā tos veiksmīgi organizēt? 0

Bez tālredzīgas finanšu plānošanas uzņēmums praktiski nevar pastāvēt, tāpēc šim aspektam nepieciešams pievērst pastiprinātu uzmanību. Taču kā rīkoties, ja kādā brīdī radušies neparedzēti izdevumi vai nākas saskarties ar ieņēmumu kavēšanos? Par piemērotākajām opcijām šādās situācijās – raksta turpinājumā!

Reklāma
Reklāma
Izrādās, gurķus ar tomātiem nedrīkst ēst kopā! 8 produktu kombinācijas, no kurām labāk izvairīties 37
“Gustavo ir bīstams narciss, bet Rutulis un Patrisha tērētas marionetes!” Ainārs Mielavs velta skarbus vārdus radošajiem kolēģiem 2
Pasaule visdrīzāk tomēr ir plakana – astrofiziķis izpētījis zemi visaugstākajā precizitātes līmenī
Lasīt citas ziņas

Neparedzēti izdevumu un ieņēmumu kavēšanās biznesa vidē nav nekas neparasts
Jebkura uzņēmuma darbība lielākā vai mazākā mērā ir pakļauta dažādu ārēju faktoru iedarbībai, piemēram:
* Darbaspēka kvalifikācijai un nepieciešamajam atalgojuma līmenim;
* Valsts likumdošanai, piemēram, dažādu likumu grozījumiem, nodokļu politikas izmaiņām un citiem aspektiem;
* Izejvielu, degvielas, transporta, darba telpu un citu uzņēmumam nepieciešamo lietu cenu izmaiņām;
* Neparedzamas izmaiņas finanšu plūsmā.
Ietekmēt šos apstākļus ir praktiski neiespējami, tāpēc ļoti svarīga ir prasme iespējamajām pārmaiņām pielāgoties, Turpiniet lasīt rakstu un uzziniet, kā rīkoties situācijās, kad uzņēmuma ietvaros nepieciešama papildus nauda, taču ar uzkrātajiem līdzekļiem nepietiek.

Apgrozāmo līdzekļu finansēšana – pavisam reāls pakalpojums

CITI ŠOBRĪD LASA
Foto-Shutterstock

Ja pēkšņi kavējas gaidītie ienākumi, ir nepieciešams samērā ātri iegūt vajadzīgo naudas apjomu, lai uzņēmuma darbība netiktu paralizēta. Šādā gadījumā iespējami vairāk scenāriji. Viens no tiem – lietot apgrozāmos līdzekļus, kas tiek izmantoti pamatvajadzību segšanai. Šādu opciju nereti izvēlas cilvēki, kas biznesā vēl nav guvuši pietiekami lielu rūdījumu, jo tādā veidā tiek riskēts ar nespēju segt uzņēmuma saistības, izmaksāt algas vai nonāk dīkstāvē.

Labāks risinājums šādām situācijām ir tā dēvētais Trade Finance pakalpojums jeb izejvielu un preču finansēšana. Tas nozīmē, ka iepirkumu finansēšana tiek uzticēta trešajai pusei, kas veic nepieciešamo pirkumu, bet uzņēmējs pēc noteikta laika posma, kad ieņēmumi iegūti, šo naudas summu atmaksā pakalpojuma sniedzējam. Šim pakalpojumam ir vairāki ieguvumi:
1. Jūsu uzņēmuma darbība netiek apgrūtināta, līdz ar to visi nepieciešamie darbi var tikt izpildīti bez aizķeršanās;
2. Pieejama salīdzinoši liela naudas summa, turklāt – neilgā laika posmā;
3. Drošības sajūta – situācijas, kad pietrūkst apgrozāmie līdzekļi, ir visnotaļ strespilnas, tāpēc ātra un ērta papildus līdzekļu iegūšana sniedz drošības sajūtu, neliekot uztraukties par tādiem aspektiem kā, piemēram, laicīga algu izmaksa vai izejvielu iegāde;
4. Gadījumos, kad izejvielas vai preces, kas regulāri nepieciešamas Jūsu uzņēmējdarbības īstenošanai, pieejamas par ļoti izdevīgām cenām, Jums nav jāizmanto uzņēmuma apgrozāmie līdzekļi, tajā pašā laikā nepalaižot garām iespēju ilgtermiņā būt ieguvējam.
Iepirkumu finansēšanu piedāvā uzņēmums ERST Finance. Turpiniet lasīt rakstu un uzziniet, kāpēc ERST Finance sniegtais pakalpojums varētu būt piemērots risinājums arī jums!

Reklāma
Reklāma

ERST Finance – jūsu palīgs veiksmīgai uzņēmējdarbībai

Foto-Shutterstock

Neatkarīgi no tā, vai esat saskāries ar ieņēmumu kavēšanos vai, tieši pretēji, esat ieraudzījis iespēju paplašināt uzņēmuma darbības vērienu, iegādājoties izejvielas, papildus finansējums var lieti noderēt. Šāda iespēja pieejama ERST Finance. Šī uzņēmuma finanšu pakalpojumus raksturo šādas pazīmes:
* Ziņa par iespēju saņemt nepieciešamo finansējumu tiek nosūtīta divu darba dienu laikā, bet pēc sadarbības līguma noslēgšanas brīža naudu būs iespējams saņemt jau pēc dažām stundām;
* Minimālais pieejamais naudas apjoms ir 10 000 eiro, taču katra klienta pieteikums tiek vērtēts atsevišķi, lai noteiktu precīzu pieejamo summu;
* Maksimālais naudas atmaksas termiņš ir 120 dienas jeb 4 mēneši, taču to iespējams noteikt arī īsāku, tādā veidā samazinot procentu likmi;
* Noslēdzot līgumu, nav nepieciešama ķīla, kā arī nav jāmaksā par finansējuma piesaisti, savukārt procentu likme tiek noteikta, izvērtējot katru uzņēmumu atsevišķi, ņemot vērā dažādus aspektus – nepieciešamo finansējuma apmēru, apmaksas termiņu, kā arī uzņēmuma finanšu rādītājus. Minimālā procentu likme ir 1%.
Kā rīkoties, ja arī Jūsu uzņēmumam apgrozāmie līdzekļi ir jāpapildina? Raksta turpinājumā – par to, kā iespējams pieteikties ERST Finance pakalpojumiem un kāds ir pakalpojuma saņemšanas process.

Kā notiek pieteikšanās ERST Finance pakalpojumiem?
Pieteikties ERST Finance pakalpojumiem iespējams, izmantojot ērto pieteikuma formu, kas atrodama uzņēmuma mājaslapā. Turpat atrodama arī ERST Finance e-pasta adrese un tālruņa numurs, lai neskaidrību gadījumā Jūs varētu sazināties ar uzņēmuma pārstāvjiem. Savukārt pakalpojuma būtība ir šāda:
* Pēc jūsu pieteikuma izskatīšanas un apstiprinājuma mēs, ERST Finance, apmaksāsim preci ar 100% priekšapmaksu, naudu pārskaitot preču vai izejvielu piegādātājam;
* Pēc naudas saņemšanas, preču/ izejvielu piegādātājs jums piegādās nepieciešamās preces vai izejvielas;
* 30 līdz 120 dienu laikā jums būs jāatmaksā naudas summa, kuru aizņēmāties.
Turklāt saņemtā naudas summa tiks noformēta nevis kā aizdevums, bet gan kā  piegādes darījums, lai neapgrūtinātu Jūsu uzņēmuma bilanci.

Vai arī jūsu uzņēmumam nepieciešami papildu apgrozāmie līdzekļi? Ienāciet uzņēmuma mājaslapā www.erstfinance.lv, lai pieteiktos pakalpojumam vai arī uzzinātu par to vairāk!

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.