Publicitātes foto

Attīsta Eksportostas teritoriju 2

Februārī Rīgas ostas uzņēmuma Rīgas Centrālais Termināls (RCT) teritorijā ekspluatācijā nodotas divas modernas slegtā tipa noliktavas, ar kopējo platību 10 000 m2. Turpmāk tajās varēs uzglabāt līdz pat 48 000 tonnu beramkravu, piemēram, graudus vai kokskaidu granulas, kā arī ģenerālkravas, kurām nepieciešama uzglabāšana slēgta tipa noliktavās.

Reklāma
Reklāma
FOTO. Apskati, kāda automašīna bija pati populārākā tavā dzimšanas gadā! 42
VIDEO. “Gudrīši!” Aivars Lembergs ar vienkāršu piemēru nodemonstrē, kā sankcijas ietekmējušas Krieviju
“AstraZeneca” paziņo, ka tā ir sākusi savas Covid-19 vakcīnas izņemšanu no apgrozības visā pasaulē
Lasīt citas ziņas

“Pēc ogļu kravu operāciju pārcelšanas prom no pilsētas centra, esam sakārtojuši termināla teritoriju. Esam daļēji demontējuši dzelzceļa sliedes, kas bija kļuvušas neizmantojamas līdz ar dzelzceļa preču stacijas “Rīga-Krasta” slēgšanu 2020. gadā, kā arī veikuši kravu laukumu atjaunošanu. Līdz ar pieprasījuma palielināšanos pērn varējām uzsākt jaunu infrastruktūras objektu būvniecību termināļa teritorijā”, stāsta Jūlija Bērziņa, RCT valdes locekle, atzīmējot, ka šobrīd klientiem pieejamā termināla kopējā slēgtā tipa noliktavu platība pieaugusi par 25%.

Rīgas Centrālais Termināls ir viena no vecākajām un lielākajām Rīgas ostas stividorkompānijām, kas darbojas vēsturiskajā Eksportostas teritorijā, un kuras kravu portfeli līdz pat 2019. gadam veidoja galvenokārt ogļu kravas.

CITI ŠOBRĪD LASA

“Pašreizējā uzņēmuma stratēģija vērsta uz vietējas izcelsmes beramkravu, galvenokārt labības produktu, kā arī dažāda veida metālu kravu un konteinerkravu piesaisti un apgrozījuma palielināšanu. Tādēļ arī radās nepieciešamība pēc jaunām mūsdienīgām noliktavām, kas atbilstu termināļa attīstības plāniem un klientu prasībām,” stāsta J.Bērziņa.

Saistībā ar kravu nomenklatūras diversifikāciju terminālī iecerēta arī kravu apstrādes tehnikas modernizācija – šogad plānots investēt 12 jaunu tehnikas vienību, tai skaitā, mobilo celtņu, frontālo iekrāvēju, kā arī specializēto konteineru un ostas vilcēju puspiekabju iegādē.

Papildus kravu pārkraušanas un uzglabāšanas operācijām, RCT aktīvi darbojas arī pie kopējās Eksportostas teritorijas attīstības vīzijas īstenošanas. Teritorijā paredzēta vieta gan loģistikas parka izveidei, ja būs atbilstošs pieprasījums, gan aktīvi norit darbs arī pie jaunā pasažieru termināla Riga RoPax projekta attīstības. Tā iecere sevī ietver publiski izmantojamu ūdensmalu, jaunas komerctelpas, radošās telpas, plašākas mazumtirdzniecības iespējas un modernu infrastruktūru pasažieru un ro-ro kravu apkalpošanai, kā arī labiekārtotu publisko telpu un papildu infrastruktūru kruīza kuģu apkalpošanai ar perspektīvu – izveidot kruīza līnijas mājas ostu ar restorānu un kafejnīcu pieejamību apkaimes iedzīvotājiem, ar skaņas un gaisa piesārņojuma samazinājumu pilsētas centrā un drošas kustības nodrošināšanu. Paredzams, ka projekts tiks realizēts līdz 2027.gada beigām.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.